ludvig Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 På første brettet etter at du har gått igjennom silodøren og har kommet til et hull der det stikker opp noen monster som du holder nede med å kaste håndgranater... Hvordan kommer jeg forbi dem? Knappen i kontroll romet for test fire funker ikke. Jeg anntar at det er rakkett motoren du må bruke, hvordan får du slått den på? Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 de krekene du snakker om går etter lyd... så bruk granater og andre sprengstoff til å distrahere dem men du lister deg rundt... det skal være to oppninger lenger ned i rommet som er spikret igjen, men plankene kan sprenges bort... de oppningene leder til noen mekanismer (husker ikke detaljer) som skal gi raketmotoren nokk drivstof til å bruke den en gang, som er nokk til å drepe de krekene så hopper du ned i hullet som de stakk opp av.... Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Et alternativ til å distrahere faenskapen med håndgranater er å simpelhenten snike seg forbi dem. Hold inne "walk" eller "crouch" knappen (eller helst begge to) så kan de ikke høre deg. Å snike seg rundt i rakettsiloen med tentakkelmonsteret var etter min mening et av de mest nervepirrende øyeblikk i noe spill noen sinne. For å få raketten til å starte må du koble til tre ting: Fuel (det heter aldri "drivstoff" på fly/rakettspråket), oksygen og strøm. De forskjellige dørene på innsiden av rakettsiloen fører til steder hvor du kobler til disse. Det kreves mye sniking for å få alle tre i gang, så tålmod og mange saves må til. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Skal prøve det etter på. Jeg kom ikke på at du ble lydløs når du går nedbøyd. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hehe, Ludvig, jeg greide det, jeg kasta ned mange granater, snek meg forbi tentaklene, sprengte den plankebefengte døren, og sprang inn der... Og du olethros, jeg er ganske enig der, med at det er et av de mest nervepirrende spill-øyeblikka ever... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå