tiboine Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 dagen. Jeg skal ut på en lengre reise. så da trenger jeg mere minne. Kikka på komplett sine sider, og fant dette kortet Så leser jeg: NB !!! Krever støtte for SDHC/Secure Digital versjon 2.0 Noen som vet om Nikon D50 støtter det? fant det ikke på Nikon sine sider. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så leser jeg: NB !!! Krever støtte for SDHC/Secure Digital versjon 2.0Noen som vet om Nikon D50 støtter det? fant det ikke på Nikon sine sider. Nei, D50 støtter bare 2GB-kort (ikke SDHC). Så du må nok nøye deg med en bunke med 2GB. Men du får jo drøyt 300 bilder i raw på 2GB også, så 2-3-4 sånne skulle holde lenge. Fordel å ikke ha alt på ett kort også, hvis kameraet blir borte eller et minnekort blir ødelagt. Ville forøvrig satset på Sandisk eller Lexar minnekort, minst feil på dem. Sandisk Ultra II er kjapt nok i massevis til D50. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 takk. det jeg trengte å vite, men ikke ville jau, har par sandisk 2gb kort. Og sant at det er lurt å spre bildene over flere kort ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå