ecko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 når man er i startfasen til å få skjegg, hva er best å gjøre, skal man barbere eller ikke? med hva som er best så tenker jeg på hva som vil gi mer ordentlig skjegg fortest. forresten har trening noe å si? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det ser jo best ut om du tar det hver dag. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det sies at det å barbere seg ikke gjør noe med selve veksten av hårene. Men det vil se tettere ut fordi alle hårene er like lange. Trening vil ikke gi bedre vekst. Men har hørt at proteintilskudd vil hjelpe. Hår er døde proteiner... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Who cares. Men du burde uansett ta det så fort det begynner å bli littegrann. Det ser ganske teit ut med folk som bare har grodd sjegget sånn halveis, og har en liten "busk" her eller der. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tror ikke det hjelper så sinnsykt mye. Har spart til "skjegg" selv. Kan neppe kalle det det, er vell bare bukkeskjegg men. Blir ikke mer av det om jeg klipper litt i det. Samme faen, kommer vel mer med tiden. Men det er jo blondt da jeg er blond så.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Barber deg, for det motsatte ser dust ut. Og nei, verken barbering eller fravær av den vil gi skjeggveksten fart på seg. Skjegg-FAQ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå