Gå til innhold

Tips til allroundskjermkort til ca 1800 kroner

Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8800GT yter bedre, men koster generelt mer, har også litt intrykk av at det bråker noe mer hvis du ikke får tak i et med en "ikke-stock" kjøler. Tester av begge kortene på HW.no og mange andre steder ;)

EDIT: Ser i priguiden at du får 8800GT til nesten samme pris som 3870, så jeg vil si gå for 8800GT, bedre ytelse til samme pris. Om det bråker veldig kan du kanskje investere i en anne kjøler ?

Og PS. gå for 512Mb versonen

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar
Bestilte dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342835 Har ikke prøvd Crysis ennå. Antar det blir en bra oppgradering fra mitt 7800GS

Tenkte og bestille samma, men lurte på om du kunne fortelle meg hvor mange vifte blader skjermkortet har når du har hentet det. Evga skal ha byttet kjøler nå med en som er mer effektiv. 15 vifte blader er den nye, 13 den gamle.

Håper du kan svare når du får det =)

Lenke til kommentar
Bestilte dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342835 Har ikke prøvd Crysis ennå. Antar det blir en bra oppgradering fra mitt 7800GS

Tenkte og bestille samma, men lurte på om du kunne fortelle meg hvor mange vifte blader skjermkortet har når du har hentet det. Evga skal ha byttet kjøler nå med en som er mer effektiv. 15 vifte blader er den nye, 13 den gamle.

Håper du kan svare når du får det =)

Hei! Skal gi rapport når jeg mottar kortet :)

Lenke til kommentar
kan nesten helt sikker si at du ikke blir skuffet, men du kunne muligens fått det for par-tre hunderlapper mindre et annet sted =/

Her er en test av et 8800GT, dette kortet er fabrikk klokket, men det viser ca hvor bra kortet yter :)

Han fikk Crysis med grafikkortet. Hadde sikkert fått det billigere uten et annet sted=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...