DaggyBarlander Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det noen som har erfaring med om man får dårligere bilde om man velger å kjøpe en "fake" component-kabel til Wii? Slik som Joytech sin som er billigt i prisguiden, eller Clas Ohlson sin som jeg kan få på dagen i byen. Om det ikke er noe problem så sparer jeg gjerne et par lapper, men ønsker gjerne å få høre dette fra noen som har testet. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har ikke testet, men det er trygt. De legger ikke inn en chip i Wii'en for å sjekke om du har rett kabel da Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har en komponentkabel som jeg kjøpte på playasia; denne her. Den fungerer helt fint. Ingen problemer, selv med VC spill. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har brukt Joytech kabelen, fungerte greit den. Bestilte fra Play.com, ca 115 NOK inkl frakt. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Takk for svar og nettbutikkanbefalinger Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvor mye bedre blir egentlig bilde? Er det verdt det? Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Etter min meining blir det såpass mykje bedre, at det faktisk er verdt dei 400kr som den offisielle kostar. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Men problemet er, som jeg merket etter å ha kjøpt dem, at audio-pluggene ikke kan puttes andre steder en i tv. På den medfølgende pluggen kunne man ihvertfall skille audio-pluggene og putte disse i en surround-forsterker. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Men problemet er, som jeg merket etter å ha kjøpt dem, at audio-pluggene ikke kan puttes andre steder en i tv. På den medfølgende pluggen kunne man ihvertfall skille audio-pluggene og putte disse i en surround-forsterker. Med RGB er ikke det noe problem? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har den originale Wii-componentkabelen og jeg bruker bare en liten skjøtekabel for å kople lyden til forsterkeren. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har den uorginale fra play-asia , den fungerer fint, men ikke på VC spill Får ny tv i dag, skal se om VC spillene fungerer da Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Alt fungerer fint på Samsung 46M86 så en billig kabel fungerer like bra som en dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå