MooseOnTheRun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har sett litt rundt i noen gamle tråder om Army of two og finner masse om at det ikke støtter split screen på "campaigen" når man spiller coop, men at man må spille coop online for å kunne ta missionene med en venn... Hvis man ikke kan sitte to stykker på en tv og spille coop i det spillet der blir jeg skuffet! Også et lite spørsmål til...online delen er sånn, two vs. two.(se film) og da lurte jeg på om går ann og spille splitt screen online? Eller velger servern en kar som også spiller online? Hadde vært så konge med splitt screen online!!! trodde det var aliens og sånn i spillet så jeg gadd aldri å bry meg om det men nå så jeg denne trailern og gleder meg som faen! Fant ut at jeg ikke tror det var no aliens allikavell..? Multiplayer trailer: http://www.ea.com/armyoftwo/theater.jsp?mediaType=videos Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Om ikke dette er et split screen-spill så blir jeg skuffet også!!! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Om ikke dette er et split screen-spill så blir jeg skuffet også!!! Det er lagd for å være splitscreen. Btw, er du dattera av vannmannen? :o Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Åh! Split screen online, det hadde vore orgasmisk bra! Viss det har det, so kjem dette nok til å bli mitt neste kjøp til Playstation 3.. Forresten, er ikkje denne topicen litt feilposta? Spelet kjem vel til Xbox 360 og, so høyrer vel meir heime under "Felles"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) hva er greia med splitscreen? jeg hater alt som har noe med splitscreen. er det bare meg`. Kane & Lynch dreit i postkassa for min del. Endret 8. februar 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Greia med splitscreen er at når man har en stor og fin tv og har lyst å sosialisere med samboeren sin mens man spiller ps3 så kan begge spille det samme spillet samtidig! sammen! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 hva er greia med splitscreen? jeg hater alt som har noe med splitscreen.er det bare meg`. Kane & Lynch dreit i postkassa for min del. Helt enig. Jeg kan ikke fordra splitscreen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Splitscreen er sosialt, og det er kjekt å til en forandring være litt sosial når du spiller. Har du en stor nok skjerm(32"++) funker det veldig fint. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har på følelsen at dette spillet vil skuffe.. splitscreen eller ei Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Håper bare det er splitt screen slik at man ser oppe og nede. Jeg klarer ikke å spille med split screen hvor den ene må se på venstre siden av Tven og den andre må se på høyre side. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Håper bare det er splitt screen slik at man ser oppe og nede. Jeg klarer ikke å spille med split screen hvor den ene må se på venstre siden av Tven og den andre må se på høyre side. Jeg håper det er motsatt. Å splitte en widescreen på langs er jo ganske dumt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Split screen er heilt forferdeleg. Online ftw. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Håper bare det er splitt screen slik at man ser oppe og nede. Jeg klarer ikke å spille med split screen hvor den ene må se på venstre siden av Tven og den andre må se på høyre side. Jeg håper det er motsatt. Å splitte en widescreen på langs er jo ganske dumt. Jeg må også si at jeg liker best å splitte på langs. Bedre med widescreen enn at hele fyren skal blokke skjermen siden det er 3rd person. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 noen som vet hvordan omtale army of two fikk i Gamereactor bladet? De har verdens første anmeldelse sier de...syns spillet begynner og se litt for "the club" aktig ut:( Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det fikk 8/10 viss jeg ikke husker helt feil, minus var at enspillerdelen blir fort kjedelig eller no. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Håper bare det er splitt screen slik at man ser oppe og nede. Jeg klarer ikke å spille med split screen hvor den ene må se på venstre siden av Tven og den andre må se på høyre side. Jeg håper det er motsatt. Å splitte en widescreen på langs er jo ganske dumt. Jeg må også si at jeg liker best å splitte på langs. Bedre med widescreen enn at hele fyren skal blokke skjermen siden det er 3rd person. Beste er hvis man kan velge. Jeg liker best å splitte slik at man ser oppe og nede fordi da kan man se "over here skjermen". Men hvis man kan velge, Det er best Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 men klarte ikke helt å få svar på spørsmålet mitt, kan man spille split screen online? altså, kan jeg ha en venn hos meg også kan begge spille online samtidig på samme ps3 og skjerm? Blir jo ikke så bra på "2 vs. 2" hvis det ikke er split screen online og du kommer med en kar du ikke kjenner i tyskland, spillets fokus var jo at samarbeid var viktig, er ikke så lett og samarbeide no bra når du bytter partner hver kamp... Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vises jo ganske tydlig splitscreen i den linken du postet. Two vs. Two heter den. Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Visst eg forhånds bestiller Army of 2 på nettet, får eg spillet i posten 1 dag før release date , eller får eg spillet i posten den samme dagen som spillet kommer i butikken ? Om eg får spillet ein dag før release visst eg bestiller det, veit dåkke om ei bra internett side ? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 www.absoluttspill.no Har berre gode erfaringar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå