Gå til innhold

[løst]Kalvegodt og Schnell er ein og same person!

Kvalheimaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig, ekstremt latterlig. Kalvegodt skriver bedre norsk enn Schnell. Og det er ekstremt dumt og komme ut med slike påstander. Uansett om du liker personen eller ikke.

Det gjer han faen ikkje!! :realmad: Eg skriv mykje betre enn han!

Islanbasj: Mogleg Kalvegodt gjer det, men eg skriv hardbarka nynorsk.

Lenke til kommentar
Latterlig, ekstremt latterlig. Kalvegodt skriver bedre norsk enn Schnell. Og det er ekstremt dumt og komme ut med slike påstander. Uansett om du liker personen eller ikke.

Schjellin

Schnell :ohmy: Det ligger konspirasjon i luften her..

Kanskje en mod skulle sjekket ut IP adressen til den der å! :p

Lenke til kommentar

Og så om det er samme duden, eller om det er hele slekta hans på en gang, hva faen har andre med det å gjøre? Står det i retningslinjene at en og samme person ikke kan ha flere konti? Jeg driter vel en lang i begge, synes at grautmålet dems er tilnærmet uleselig, men fatter ikke at dere gidder lage en diskusjon av dette en gang. Tåpelig gjort av trådstarter IMHO..

• Liker 1
Lenke til kommentar
latterkongen: høyr her eg er 17 år og du er 12 så eg trur eg er litt smartare enn deg ja. og eg prøvar ikkje vere smart, eg veit eg er smart, og eg gidd ebrre ikkje kastavekk livet mitt på data

kalvegodt. sure man,eg hatar data men har respekt for datanerds

Jeg er 13.

nei me er ueining om mangen ting, kalvegodt f.eks tykkjer nasjonal samling er eit bra parti, medan eg tykkjer raudt er det beste partiet.

viss du i det heile tatt har lese postane våre så ser du me skriv heilt forskjelleg, og har forskjellege meiningar, men med ein gong det kjem noken som er annleis tenkjande så vert dei beskuld for noke kødd med ein gong

Man må jo ha forskjellige personligheter også når man har 2 brukere (Eller fler?)

Og så om det er samme duden, eller om det er hele slekta hans på en gang, hva faen har andre med det å gjøre? Står det i retningslinjene at en og samme person ikke kan ha flere konti? Jeg driter vel en lang i begge, synes at grautmålet dems er tilnærmet uleselig, men fatter ikke at dere gidder lage en diskusjon av dette en gang. Tåpelig gjort av trådstarter IMHO..
#14: Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet, ønsker du å lage en ny konto må din gamle konto lukkes av en administrator.
Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

#14: Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet, ønsker du å lage en ny konto må din gamle konto lukkes av en administrator. ;)

latterkongen: høyr her eg er 17 år og du er 12 så eg trur eg er litt smartare enn deg ja. og eg prøvar ikkje vere smart, eg veit eg er smart, og eg gidd ebrre ikkje kastavekk livet mitt på data

kalvegodt. sure man,eg hatar data men har respekt for datanerds

Jeg er 13.

nei me er ueining om mangen ting, kalvegodt f.eks tykkjer nasjonal samling er eit bra parti, medan eg tykkjer raudt er det beste partiet.

viss du i det heile tatt har lese postane våre så ser du me skriv heilt forskjelleg, og har forskjellege meiningar, men med ein gong det kjem noken som er annleis tenkjande så vert dei beskuld for noke kødd med ein gong

Man må jo ha forskjellige personligheter også når man har 2 brukere (Eller fler?)

Det er jo ikke vanskelig? Hadde 5 brukere på "Nrk - PitStop" forumet.... ingen som tok meg for noe :p

Lenke til kommentar
Står det i retningslinjene at en og samme person ikke kan ha flere konti?
#14: Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet, ønsker du å lage en ny konto må din gamle konto lukkes av en administrator.

Da stenger vi denne tråden som intet straffbart forhold.

Vi har nok litt mer å gå på enn bare IP.. ;)

Saken er løst. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...