Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Tipper Kalvegodt, Schnell og også Kvalheimaren er samme person, og har lagd denne tråden for å få oppmerksomhet (i likhet med alle andre trådene hans) Endret 13. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Eg trur det er ein person som står bak alle brukarane som meiner vi er same person Det er om lag det same som å seie at vi tre er same person Endret 13. februar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Eg trur det er ein person som står bak alle brukarane som meiner vi er same person Det er om lag det same som å seie at vi tre er same personar. Tar det som et kompiment Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 eineg kalvegodt!! eg tykkjer det er forkasteleg at med ein gong det kjem ein kar med omtrent same standpunkt som meg så vert eg beskuld for å vere same person!!!!! forkasteleg men det bevis berre endå meir kor langt me har kome i dagens sossesamfunn Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) For min del er "dere" samme greia (om ikke til og med samme person), og du får vanskelig med å overbevise meg om det motsatte. Endret 13. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Veldig så enige og som Schnell og Kalvegodt støtter hverandre da! Og det var en som sa at de aldri var pålogget samtidig.... Vips! Der var begge på samtidig! Hmm Menmen.... care^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 nei me er ueining om mangen ting, kalvegodt f.eks tykkjer nasjonal samling er eit bra parti, medan eg tykkjer raudt er det beste partiet. viss du i det heile tatt har lese postane våre så ser du me skriv heilt forskjelleg, og har forskjellege meiningar, men med ein gong det kjem noken som er annleis tenkjande så vert dei beskuld for noke kødd med ein gong Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Svært så god oversikt du later til å ha over Kalvegodt sine poster Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 herregud då mann me er begge bønder, og pleier å hengje i samfunssforumet av og til og der hadde kalvegodt lagt noken postar om EU og mjølk og meieriproduktar, pluss historiepart, noke som interresarar meg så difor skreiv eg netopp i dei Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fælt så sure man skulle bli her Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ja eg vert forbana når eg vert beskuld for noke som ikkj er sant Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ja eg vert forbana når eg vert beskuld for noke som ikkj er sant hva har det med saken å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Tror også det er samme person. Litt morsomt når Rabbids først beskylder deg Schnell for å vite mye om Kalvegodt, så kommer du å sier enda mer fakta om han. Og Nasjonal samling som et parti er faktisk nedlagt. Endret 13. februar 2008 av Are.......... 1 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 det har med saken og gjere at du og kalvegodt er same person! !!! ja faktisk, eg trur du og kalvegodt er same person når eg tenkejr meg om, du oppfør det så merkeleg liksom, følar eg har sett så mangen teikn på det!!! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha,en av de morsomste trådene jeg har lest.. Nynorskskrivinga er jo utrolig fin også.. Vurderer å starte opp med å skrive nynorsk selv. Snakker omtrent nynorsk, pluss at alt liksom kommer frem på en mye bedre måte når man skriver nynorsk.. Kanskje får dere enda en Kalveschnell om ikke så lenge? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tror også det er samme person. Litt morsomt når Rabbids først beskylder deg Schnell for å vite mye om Kalvegodt, så kommer du å sier enda mer fakta om han. ja me har mangen va dei same meiningane og postar mykje i same delen av forumet, derfor veit eg mykje om kalvegodt. eg veit mykje om andre brukarar og men det er ingen som beskuld meg for å vere dei Haha,en av de morsomste trådene jeg har lest.. Nynorskskrivinga er jo utrolig fin også.. Vurderer å starte opp med å skrive nynorsk selv. Snakker omtrent nynorsk, pluss at alt liksom kommer frem på en mye bedre måte når man skriver nynorsk.. Kanskje får dere enda en Kalveschnell om ikke så lenge? kva faen er morosamt med denne tråden? ? eg tykkjer det er jævlig frekkt å starte ein sånn tråd!!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 det har med saken og gjere at du og kalvegodt er same person! !!! ja faktisk, eg trur du og kalvegodt er same person når eg tenkejr meg om, du oppfør det så merkeleg liksom, følar eg har sett så mangen teikn på det!!! Sorry, men jeg er nok ikke deg nei Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det som kanskje for folk mest til å lure, er jo at dere skriver veldig likt. Ikke særlig fint. Mangler stor forbokstav osv. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Latterlig, ekstremt latterlig. Kalvegodt skriver bedre norsk enn Schnell. Og det er ekstremt dumt og komme ut med slike påstander. Uansett om du liker personen eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg