Gå til innhold

[løst]Kalvegodt og Schnell er ein og same person!

Kvalheimaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eineg kalvegodt!!

eg tykkjer det er forkasteleg at med ein gong det kjem ein kar med omtrent same standpunkt som meg så vert eg beskuld for å vere same person!!!!! forkasteleg :mad: men det bevis berre endå meir kor langt me har kome i dagens sossesamfunn

Lenke til kommentar

nei me er ueining om mangen ting, kalvegodt f.eks tykkjer nasjonal samling er eit bra parti, medan eg tykkjer raudt er det beste partiet.

viss du i det heile tatt har lese postane våre så ser du me skriv heilt forskjelleg, og har forskjellege meiningar, men med ein gong det kjem noken som er annleis tenkjande så vert dei beskuld for noke kødd med ein gong

Lenke til kommentar

Haha,en av de morsomste trådene jeg har lest.. Nynorskskrivinga er jo utrolig fin også.. Vurderer å starte opp med å skrive nynorsk selv. Snakker omtrent nynorsk, pluss at alt liksom kommer frem på en mye bedre måte når man skriver nynorsk.. Kanskje får dere enda en Kalveschnell om ikke så lenge?

Lenke til kommentar
Tror også det er samme person. :) Litt morsomt når Rabbids først beskylder deg Schnell for å vite mye om Kalvegodt, så kommer du å sier enda mer fakta om han. :p

ja me har mangen va dei same meiningane og postar mykje i same delen av forumet, derfor veit eg mykje om kalvegodt. eg veit mykje om andre brukarar og men det er ingen som beskuld meg for å vere dei

Haha,en av de morsomste trådene jeg har lest.. Nynorskskrivinga er jo utrolig fin også.. Vurderer å starte opp med å skrive nynorsk selv. Snakker omtrent nynorsk, pluss at alt liksom kommer frem på en mye bedre måte når man skriver nynorsk.. Kanskje får dere enda en Kalveschnell om ikke så lenge?

kva faen er morosamt med denne tråden? :realmad: ? eg tykkjer det er jævlig frekkt å starte ein sånn tråd!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...