Gå til innhold

[løst]Kalvegodt og Schnell er ein og same person!

Kvalheimaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som regel pleier eg berre og søkje på navnet mitt i forumkafeèn for å finnje ut kven som baksnakkajar meg der :mad: men heldigvis fann eg ut eg ville gjere det her og :realmad: og eg er skufa!! eg kjener ikkje kalvegodt ein gong!

eg tykkjar han er ein knakande kar, men ikkje vondt meint, så verek han litt nerd og det er ikkje eg, eg hatar data og han byggjer datamaskinar.

lol ,jaja viss noken trur at eg veit kva proxy er så tek eg det som eit komplimant :):):)

Lenke til kommentar
som regel pleier eg berre og søkje på navnet mitt i forumkafeèn for å finnje ut kven som baksnakkajar meg der :mad: men heldigvis fann eg ut eg ville gjere det her og :realmad: og eg er skufa!! eg kjener ikkje kalvegodt ein gong!

eg tykkjar han er ein knakande kar, men ikkje vondt meint, så verek han litt nerd og det er ikkje eg, eg hatar data og han byggjer datamaskinar.

lol ,jaja viss noken trur at eg veit kva proxy er så tek eg det som eit komplimant :):):)

Prøver å være smart, hva?

Lenke til kommentar

latterkongen: høyr her eg er 17 år og du er 12 så eg trur eg er litt smartare enn deg ja. og eg prøvar ikkje vere smart, eg veit eg er smart, og eg gidd ebrre ikkje kastavekk livet mitt på data

kalvegodt. sure man,eg hatar data men har respekt for datanerds

Lenke til kommentar
latterkongen: høyr her eg er 17 år og du er 12 så eg trur eg er litt smartare enn deg ja. og eg prøvar ikkje vere smart, eg veit eg er smart, og eg gidd ebrre ikkje kastavekk livet mitt på data

kalvegodt. sure man,eg hatar data men har respekt for datanerds

Måten du formulerer deg på så virker det som om Latterkongen er hakket smartere enn deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det er bevist! Vi skreiv innlegga med eitt minutts mellomrom. Ein moderator har sjekka IP -og fann ut at vi ikkje er same person. Altso...skulle eg har brukt ei anna ip-adresse måtte eg springe over til nabogarden. På eitt minutt!

Eller at en sitter med to pc`en, og bruker hidemyass eller lignende sider...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...