Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den som ler sist, ler best Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 IPn er ikke svar på alt. Det er noko snusk her Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 IPn er ikke svar på alt. Det er noko snusk her Hehe...Ja det er det vel heilt sikkert Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Det er samme person JA det trur eg og men men ikkje noko å gjere med det Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 De som er so sikre kan vel leggje fram bevis Berre å setje i gong! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 proxy.org <- Moder som har tid til overs kan sjekke alle ipene der. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 som regel pleier eg berre og søkje på navnet mitt i forumkafeèn for å finnje ut kven som baksnakkajar meg der men heldigvis fann eg ut eg ville gjere det her og og eg er skufa!! eg kjener ikkje kalvegodt ein gong! eg tykkjar han er ein knakande kar, men ikkje vondt meint, så verek han litt nerd og det er ikkje eg, eg hatar data og han byggjer datamaskinar. lol ,jaja viss noken trur at eg veit kva proxy er så tek eg det som eit komplimant :) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 som regel pleier eg berre og søkje på navnet mitt i forumkafeèn for å finnje ut kven som baksnakkajar meg der men heldigvis fann eg ut eg ville gjere det her og og eg er skufa!! eg kjener ikkje kalvegodt ein gong!eg tykkjar han er ein knakande kar, men ikkje vondt meint, så verek han litt nerd og det er ikkje eg, eg hatar data og han byggjer datamaskinar. lol ,jaja viss noken trur at eg veit kva proxy er så tek eg det som eit komplimant :) Prøver å være smart, hva? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Schnell har heilt rett i det. Ikkje for å verke nedsetjanede, men dersom de les litt på trådane til Schnell om dataproblem, og samanliknar dei med mine...bør ein kvar person som ikkje er heilt atteføken sjå ein vesentleg skilnad på oss. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 latterkongen: høyr her eg er 17 år og du er 12 så eg trur eg er litt smartare enn deg ja. og eg prøvar ikkje vere smart, eg veit eg er smart, og eg gidd ebrre ikkje kastavekk livet mitt på data kalvegodt. sure man,eg hatar data men har respekt for datanerds Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Mystisk, de to siste innleggene kom med 1 minutts mellomrom. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Enten så er de samme person, eller så er de like syke begge to Det å poste to innlegg fra to forskjellige kontoer på omtrent samme tid er ikke vanskelig. Er jo bare å starte opp en ekstra PC. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er eit klart bevis på at vi ikkje er same person! Folk argumenterar jo med at vi aldri er online samstundes. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 latterkongen: høyr her eg er 17 år og du er 12 så eg trur eg er litt smartare enn deg ja. og eg prøvar ikkje vere smart, eg veit eg er smart, og eg gidd ebrre ikkje kastavekk livet mitt på data kalvegodt. sure man,eg hatar data men har respekt for datanerds Måten du formulerer deg på så virker det som om Latterkongen er hakket smartere enn deg 1 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Begge er uskyldige til det motsatte er bevist uansett. Synsinger er verdiløse. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er bevist! Vi skreiv innlegga med eitt minutts mellomrom. Ein moderator har sjekka IP -og fann ut at vi ikkje er same person. Altso...skulle eg har brukt ei anna ip-adresse måtte eg springe over til nabogarden. På eitt minutt! Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 HAHA! Når du skriver sånt, da tror jeg enda mindre på deg Det er full mulig at han har to ip´er, man kan ha det hvis man har bredbånd. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er bevist! Vi skreiv innlegga med eitt minutts mellomrom. Ein moderator har sjekka IP -og fann ut at vi ikkje er same person. Altso...skulle eg har brukt ei anna ip-adresse måtte eg springe over til nabogarden. På eitt minutt! Eller at en sitter med to pc`en, og bruker hidemyass eller lignende sider... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 HAHA! Når du skriver sånt, da tror jeg enda mindre på deg Det er full mulig at han har to ip´er, man kan ha det hvis man har bredbånd. Ja men kan ein ikkje finne ut om vi brukar same breibandet eller ikkje då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg