ThaDuckMan Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Der er bilde. Jeg lurer enkelt og greit på hvordan jeg bør ha håret mitt. Liker den lengden der, og når håret går litt ut til siden istedenfor RETT NED [Kjedelig...] Men har dere noen tips til hva annet jeg kunne gjort med det? ... Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Aller først: klipp deg, du kledde det ikke, og det gjør heller ingen andre. Utrolig godt sagt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Viss du ikke har noe imot det, så hadde jeg gjort: Klippet håret litt, bruk voks. Prøv kanskje og bruke voksen på samme måte som de andre guttene bruker på skolen din. Alltid noen som er erfarne med hårgele og hvilken stil du burde ha. Men viss du liker og ha det så langt, så kan du nesten ikke gjøre så mye med det, ellers så må du bruke 2 tonn voks får og få det til en annen stil/look. Jeg har ca. 3- 3,5 cm kort hår, og håret mitt er kjempe lett og style, trenger nesten ikke hårgele heller. Kan jo se åssen de andre folka ser ut på håret, kanskje du får en idé om hvordan du vil ha det da? Endret 8. februar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Ein må vel ikkje alltid følgje flokken? Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Ein må vel ikkje alltid følgje flokken? Nå tenkte jeg litt mer hvordan jeg kan forme det best mulig og se best ut, ikke klippe det osv... Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Aller først: klipp deg, du kledde det ikke, og det gjør heller ingen andre. Sier du.. Med tanke på avateren din Men er enig med deg.. Klipp deg.. Langt hår ser ikke ut.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Sier det samme som jeg sier til alle andre. Gå til en frisør av den yngre generasjon og snakk med henne om hva du kan gjøre, og hvilke hårprodukter som passer til dine behov. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Klipp av deg krøllene/vippene Fønk det opp litt, ved å klippe det mye kortere, og behold litt lengde noen plasser? (altså, slik du har det nå, bare kortere). Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Det går ikke ann å få det der til å se bra ut. Usaklig. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hallo!! Han sier jo at han liker lengden sin, og langt hår er jo veldig fint bare du former det bra!!! Han har fått hørt nok om at han skal klippe seg nå, gi han heller noen tips om hvordan han skal forme det, hvilken voks han eventuelt skal bruke o.s.v. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ville klippet det litt og brukt renati og litt mer rufsete kanskje? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå