EvenEleven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hey, jeg vurderer å handle litt band klær og lurer på en ting. Noen emd erfaring derfra:) Virker som en grei side med bytte polesi og alt. og prinet på gansere fks, er det sånn som blir fort dårlig i vask? takk:) Endret 7. februar 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Noen andre nettsteder man kan kjøpe band klær og tilbehør? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 krapyl.no eller noe sånt Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Krapyl.no er også en side med band-artikler, men med omtrent samme utvalget. Vil si rockshop har noe bedre utvalg til og med. Printet er ingenting å utsette på, ikke slike ting man kjøper på gata etter konsert fks. Utøverne er meget seriøse. Anbefales på det sterkeste;) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Turbo42: Har du erfaring med begge? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Når jeg går inn på krapyl kommer det bare opp en annen side. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Krapyl er den mest talentlause nettbutikken eg har vore borti. Vart advart før eg handla der, men tenkte eg skulle ta sjangsen likevel. Skulle eg aldri ha gjort. Forhåndsbetalte og greier og greier, tok 2-3 veker før eg fekk pakken, og når den kom var alt feil. 2 skjorter hadde dei sendt feil størrelse og ei hadde feil motiv. Den siste kom ikkje i det heile tatt. Tok kontakt med dei og klaga og fekk bytta varene, fikk nye etter endå fleire veker, men den manglande t-skjorta var fortsatt ikkje der. Tok kontakt med dei igjen og spurte kvar den vart av, og då fekk eg svaret om at den var utsolgt. MEN SÅ SEI IFRÅ OM DET DÅ FOR POKKER, eg har jo allerede betalt den. Minste dei kunne ha gjort var å kontakte meg og faktisk informere om at den var utsolgt. Måtte sjølv igjen ta kontakt om å få ei anna skjorte istaden, (noko dei burde ha gjort, ikkje eg) og det var vel forsåvidt greit. Fikk eg den? Nei. Gitt opp heile greia. Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har handla fra begge, ja! Krapyl er helt kurant, men jeg foretrekker rockshop! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 da blir det bestilling imorra:) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Du får slikkepinne og annet diverse snop av Rockshop hvis du f.eks kjøper en Band T-skjorte. Det gjorde ihvertfall jeg, begge gangene. Endret 19. februar 2008 av Remains Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Rockshop var ekstremt treige den ene gange jeg bestilte derfra. Han ene kameraten min sine varer tok over en mnd å få ifølge han Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Rockshop var ekstremt treige den ene gange jeg bestilte derfra. Han ene kameraten min sine varer tok over en mnd å få ifølge han Vel det står på Rockshop sine sider at importvarer har 3-4 ukers leverings tid . Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har bare gode erfaringer derfra. De kan være litt trege, men de kan være raske også. Grei pris på frakt er det også. Og hvis klærne er for store/for små er det ikke noen sak å få byttet dem igjen. Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bestilte en Guns'N'Roses genser for to uker siden. Idag fikk jeg mail at varen var sendt og kom om ett par dager Er Krapyl i det hele tatt oppe å går? Jeg finner vertfall ikke siden når jeg søker med enten .no .net .com .org Men, vil anbefale Rockshop.no.. virker veldig seriøse.. dessuten har jeg hørt mye mer bra om rockshop enn noobete krapyl :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå