henky Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Spill fra PS1 er vel den gamle grafikken inntakt. På de nye spillene som PixelJunk Stardust osv er det litt forskjelling. Noen har fin, Noen har "morsom". Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 PSN spill, hvordan er grafikken da? Grafikken er flott den. Ikke realistisk som CoD4 osv, men det gjør ingenting. Lenke til kommentar
artaz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi det så da bra ut, sa noen 250kr? 399 er billigest på prisguiden, billigere på onlinestore+ Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi det så da bra ut, sa noen 250kr? 399 er billigest på prisguiden, billigere på onlinestore+ Hvis du kjøper det i vanlig butikk koster det +- 300-400kr. Men da får du med et Bluetooth-Headset. På Playstation Store koster det mindre, men der får du kun spillet. Jeg lastet det ned fra PS Store fordi jeg allerede hadde et Playstation Eye som jeg bruker som mic. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har noen spill jeg kan anbefale deg i alle fall. Nå har jeg ikke annet enn skumlest gjennom tråden her, men jeg kommer med anbefalingene mine likevel. - Motorstorm. De fleste har det, jeg hadde det ikke før inntil nylig. Underholdende bilspill. Du har sikkert prøvd det før. - Uncharted: Drake's Fortune. Definitivt det beste spillet jeg har spilt på Playstation 3 hittil - WWE SmackDown vs. RAW 2008. Wrestling. Liker du store menn i små truser er dette spillet for deg. Kjempeunderholdning sammen med venner i enkelte av modusene! Et godt alternativ til de vanlige slåssespillene. Lenke til kommentar
artaz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi det så da bra ut, sa noen 250kr? 399 er billigest på prisguiden, billigere på onlinestore+ Hvis du kjøper det i vanlig butikk koster det +- 300-400kr. Men da får du med et Bluetooth-Headset. På Playstation Store koster det mindre, men der får du kun spillet. Jeg lastet det ned fra PS Store fordi jeg allerede hadde et Playstation Eye som jeg bruker som mic. Takk til deg og unskyld til alle andre for at jeg sporer av topic. Men i hvor stor grad har man bruk for mic i det spillet eller andre forøvrig? Ser for meg at random public osv så blir det bare mas, det jeg erfarte i min tid som cs player iaffal. Jeg er dessverre den eneste i venne gjengen som har PS3 også. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du trenger egentlig ikke bruke micen i det hele tatt. Men det kan være greit å rope etter support når man har stjålet flagget til motstanderne i "Capture the Flag" osv. Jeg holder som regel kjeft Lenke til kommentar
artaz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oki. Det er de som holder kjeft og ikke loker som vi liker i public Blir vell warhawk handling så fort jeg har tatt alt av ekstra nivåer til enchanted arms. DMC4 er forøvring på veg i posten og, noen som har noe erfaring fra dette spillet? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Ja, korleis er grafikken? EDIT: Sorry, så ikke at det var flere sider... Endret 15. mars 2008 av coolio1 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Du trenger egentlig ikke bruke micen i det hele tatt. Men det kan være greit å rope etter support når man har stjålet flagget til motstanderne i "Capture the Flag" osv. Jeg holder som regel kjeft Enig i at man bør begrense bruken av mic når man spiller public. Er greit når man trenger desperat hjelp ved et flagg eller noe sånt, men er utrolig lei av å høre "OH MY F****** GOD!" fra prepubertale skrikhalser Noe jeg håper veldig på at skal komme i den nye patchen er muligheten for å mute enkeltspillere.. Ny patch kommer visstnok denne uka. Se annen tråd på dette forumet for mer info/diskusjon Endret 18. mars 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Parson Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) GT5 Prologue er jo rett rundt hjørnet. Regner ikke med at det er nødvendig å forklare hvorfor det bør skaffes. Motorstorm - Husk å laste ned Patcher og ekstramateriale (Noen av de ekstra banene og kjøretøyene koster en symbolsk sum) Rå moro i små doser om gangen, samt mulighet til å spille Eliminator online. Også varmer du samtidig opp til 2'eren. Devil May Cry 4 er rimelig ferskt. Dersom du liker spill av typen "God of War" bør du skaffe dette. Ninja Gaiden Sigma (dersom du ikke allerede har spilt det på Xbox) Nådeløst utfordrene, men unektelig gøy. Endret 18. mars 2008 av Britallica Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvor mye plass tar Warhawk om du laster det ned? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Anbefaler DiRT.. Jeg syns det er sinnsykt morro, god fartsfølelse og god blanding mellom baner og biler Fikk det idag da, men har hatt mye artig de 2 timene Endret 19. mars 2008 av Oakis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå