Antihero Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hvordan kobler jeg mitt MegaWorks550 på Audigy 2? Har mista bruksanvisningen Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Uhm..... trenger ikke rtfm for dette vel ? Du skal vel bare bruke en digital kabel fra forsterkeren inn i lydkortet der det står "Digital out". Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Grønn skal det være.. ihvertfall det på normale lydkort.. Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Grønn skal det være.. ihvertfall det på normale lydkort.. Høhø....hva i h...... er vitsen med megaworks 550 hvis du ikke skal bruke den digitale utgangen på audigy kortet... Du kan seff bruke den grønne utgangen, men denne er analog.... bad4bizniz .... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Den digitale utgangen på Audigy korta er gul. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Grønn skal det være.. ihvertfall det på normale lydkort.. Høhø....hva i h...... er vitsen med megaworks 550 hvis du ikke skal bruke den digitale utgangen på audigy kortet... Du kan seff bruke den grønne utgangen, men denne er analog.... bad4bizniz .... Hehe, jeg har vel ikke peiling på om megaworks 550 er real shit eller ikke, så jeg sa hva jeg gjør hos meg jeg har no creative høytalere jeg også, men de er ikke noe spess.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 litt upresis problemstilling og det er min feil hvilken REKKEFØLGE skal den grønne, svarte og oransje inn i audigy2? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 litt upresis problemstilling og det er min feil hvilken REKKEFØLGE skal den grønne, svarte og oransje inn i audigy2? Rekkefølge? Er ikke alle kablene og kortets porter merket med farger da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 litt upresis problemstilling og det er min feil hvilken REKKEFØLGE skal den grønne, svarte og oransje inn i audigy2? Får håpe jeg misforstår deg nå og at du ikke spør om hvilken kabel som skal inn først, for det spiller jo seff ingen rolle... Lenke til kommentar
shorin Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Nærmest firewire-porten line3,deretterline2,såline1,de 3 neste er mic,line-in og digital. De kunne godt ha kostet på A2-platinum farge på tilkoblingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå