Gå til innhold

Hangeland og co. til Norge?

Boomerang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør meg, dette kommer ALDRI til å bli gjennomført, isåfall vil det være treningskamper i ASIA. ALDRI om PL kommer til å bli spillt på en slik måte som det er foreslått der. Dette er bare ett tulleforslag, gjort av folk som har forlite å gjøre. Mulig de arrangerer en cup utelands? men ikke PL.

Lenke til kommentar

Skulle forslaget komme igjennom, noe som er lite trolig i mine øyne, så kommer det aldri i livet til å bli spilt PL kamper i Norge.

Man må jo gi bud på kampene, og når Norges største stadion har tilskuerkapasitet på 25 000, så sier vel resten seg selv?

Billettprisene ville blitt skyhøye

Lenke til kommentar
Hør meg, dette kommer ALDRI til å bli gjennomført, isåfall vil det være treningskamper i ASIA. ALDRI om PL kommer til å bli spillt på en slik måte som det er foreslått der. Dette er bare ett tulleforslag, gjort av folk som har forlite å gjøre. Mulig de arrangerer en cup utelands? men ikke PL.

Det er vel absolutt ikke et tulleforslag, dette har blitt gjort i NFL tidligere med ganske stort hell. Men tror ikke PL kommer til å tjene så mye på dette fordi har allerede god PR i de fleste nordiske land og det er ingen i Spania eller Italia som kommer til å begynne å heie på eller følge med på et engelsk lag pga. en kamp

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...