Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=507169 Bra eller dumt? Endret 8. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nå er vel ikke dette vedtatt da. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dette hører ingensteds hjemme, Premier League-kamper bør spilles i Storbritannia; og ingen andre steder. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Fra 2010/11 skal det skje. Klubbene er enige, så alt tyder på at det vil skje. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Teit synes jeg, Engelsk fotball skal spilles i England, på samme måte som norsk i Norge, spansk i Spania osv. Skjønner ikke hvorfor man skal starte dette. Penger har de nok av. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Nei, de ønsker mer penger. Stakkars supportere som må ut med enda mer penger for å følge laget sitt. Endret 7. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fra 2010/11 skal det skje. Klubbene er enige, så alt tyder på at det vil skje. Klubbene er enige? Hvor står det? Det eneste de har blitt enige om er å se videre på det. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Liker å ta i litt. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Gleder meg til Manchester United-Chelsea på Åråsen stadion, 2010/11 Endret 8. februar 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Liker å ta i litt. Om du også liker å skrive overskrifter hvor du klarer å dra med en Norsk spiller uansett sammenheng, bør du seriøst vurdere jobb i db.no ! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hør meg, dette kommer ALDRI til å bli gjennomført, isåfall vil det være treningskamper i ASIA. ALDRI om PL kommer til å bli spillt på en slik måte som det er foreslått der. Dette er bare ett tulleforslag, gjort av folk som har forlite å gjøre. Mulig de arrangerer en cup utelands? men ikke PL. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 tror ikke det kommer til å bli gjennomført og håper ikke at det blir gjort heller, engelsk fotball spilles i England Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette er bare et forslag, tviler på dette kommer til å bli gjennomført. Syntes det er idotisk, fordi dette bare blir for showets skyld. Da får de heller finne på noe nytt. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg tror det skjer, men håper ikke. Kanskje jeg er for konservativ når deg gjelder fotball? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er fotball noe nytt for deg? 99,9% av alle idiotiske forslag blir kastet i søpla, veldig sikkert dette også. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skulle forslaget komme igjennom, noe som er lite trolig i mine øyne, så kommer det aldri i livet til å bli spilt PL kamper i Norge. Man må jo gi bud på kampene, og når Norges største stadion har tilskuerkapasitet på 25 000, så sier vel resten seg selv? Billettprisene ville blitt skyhøye Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hør meg, dette kommer ALDRI til å bli gjennomført, isåfall vil det være treningskamper i ASIA. ALDRI om PL kommer til å bli spillt på en slik måte som det er foreslått der. Dette er bare ett tulleforslag, gjort av folk som har forlite å gjøre. Mulig de arrangerer en cup utelands? men ikke PL. Det er vel absolutt ikke et tulleforslag, dette har blitt gjort i NFL tidligere med ganske stort hell. Men tror ikke PL kommer til å tjene så mye på dette fordi har allerede god PR i de fleste nordiske land og det er ingen i Spania eller Italia som kommer til å begynne å heie på eller følge med på et engelsk lag pga. en kamp Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 sepp blatter lo av dette og kunne ikke ta det seriøst "så lenge jeg er president i fifa, kommer dette aldri til å bli realitet" jeg håper det fjolset som kom med ideen fikk dette rett i fleisen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå