Toast Is Pimp! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Her i dag har jeg blitt ringt opp 4-5 ganger av et skjult nummer. Der kommer det en stemme som sier: Vi setter nå over din samtale. Og da ender jeg opp med og "ringe" til selskaper, får bare telefonsvarer. Det ente opp også med at "jeg ringte" et vaktselskap... Hmm. Tafjord.. Det merkeligste er at disse havner i min egen telefonsvarer. Hva i faen fåregår? Telenor har jo ikke lengere døgnåpent som før så jeg får ikke snakket med de om dette... Noen andre som opplever dette? Eller er det bare og sette igang og bli paranoid? Endret 8. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen sånt skal faktisk gå an å gjøre på google, der du søker etter adresser.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Noen eksempler? Tenker du på googlemaps? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Viste seg at det var en venn av meg som har hatt det veldig artig... Jeg vet hvordan han gjorde det, og har faktisk gjort det selv noen år tilbake.... Men da kunne man ringe til privatnummer, men det er sperret nå, buggen.... Lenke til kommentar
foorex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tipper han fikk seg en god latter Ekstra stor viss han har sett denne topicen Endret 8. februar 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Ja... Skal skjekke brukern hannes her og se om han har vært her i den nærmeste tiden... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva var det han gjorde? Dette må jeg prøve selv også. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Nei det får du ikke vite... HINT: PM Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tipper han fikk seg en god latter Ekstra stor viss han har sett denne topicen Nå ser jeg den! På gulesider.no har man mulighet til å ringe gratis. Bare og taste inn numret ditt. Så ringer gulesider deg, og setter deg over.... Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Med voipbuster eller lignene programmer kan du lage slike overføringssamtaler. Kan forresten og ringe evig gratis til alle hustelefoner i mange land inkl Norge. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Og det var Navitas87 som plaget meg by the way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå