Gå til innhold

Lost Planet dårligere på PS3. Trenden fortsetter.

mezzo

Anbefalte innlegg

There are downsides to this largess, though, which mostly look to come in the form of a less stable framerate and lower texture quality than the Xbox 360 release. Another issue is how the PS3 controller's analog response feels compared to that of the 360 controller. Aiming is a lot trickier, as the lack of resistance on the SixAxis thumbsticks leads to too-sensitive controls.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3165998

Her snakker vi om et spill som kom ut på 360 for over 1 år siden og likevel ender det opp med dårligere grafikk og framerate på PS3.

Men er vel fortsatt bare late utviklere? Bare litt merkelig de samme utviklerne ikke var like late med 360 versjonen av DMC4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mezzo lagar ein ny trolletråd. Trenden fortsetter.

...jaudå, der er ein del multiplattformspel som er dårlegare på PS3 enn XBox 360. Samstundes er der ein del spel på PS3 som viser at konsollen er i stand til mykje meir enn desse svake portane viser.

Kay

Lenke til kommentar

Trenden din er tydelig ;) De har nok ikke ønsket å bruke veldig mye penger på å få dette til å kjøre best mulig på ps3. Siden spillet ikke kommer til å selge særlig mye. Og de selger spillet meget billig også, 40 USD, noe som igjen er en indikasjon på at de ikke har veldig tro på at dette skal selge særlig mye.

Lenke til kommentar
Trenden din er tydelig ;) De har nok ikke ønsket å bruke veldig mye penger på å få dette til å kjøre best mulig på ps3. Siden spillet ikke kommer til å selge særlig mye. Og de selger spillet meget billig også, 40 USD, noe som igjen er en indikasjon på at de ikke har veldig tro på at dette skal selge særlig mye.

Ok.

Dumt for PS3 eiere uansett at de driter i kvaliteten da. Er jo gamere det går utover.

Lenke til kommentar
La du merke til at Turok-tråden vart stengt? Las du kva moderatoren som gjorde det skreiv?

Kay

Hvorfor er ikke de andre trådene stengt da? Er ikke JEG som sier at PS3 versjonen er dårligere, men seriøse spill siter. Dette er da mye vesentligere enn at DMC4 lader et sekund fortere enn 360 versjonen f.eks.

Endret av mezzo
Lenke til kommentar

Er det virkelig noen i hele verden som bryr seg om LP til ps3. Fikk pc versjonen med skjermkortet mitt. (og ja.. det har bedre grafikk på pc enn xbox 360, er det en dårlig port?)

For å gjøre en lang historie kort.. spillet suger.

Vil anta at den eneste grunnen til at dette spillet har fått noe som helst omtale er fordi xbots til stadighet skal hype opp alle spill som er 360 ekslusive uansett kvalitet.

Lenke til kommentar

@mezzo

Kva andre trådar? Den einaste eg ser er DMC4-tråden, som peiker på ein omtale av eit nytt spel for begge plattformene, og har utvikla seg til ein til dels interessant diskusjon om obligatorisk harddisk-installasjon. Det er ein vesentleg meir interessant og meiningsfull tråd enn denne her, som for meg framstår meir som trolling enn noko anna.

Uansett, når moderatorane stenger ein tråd du lagar, kva får deg til å tru at ein tilnærma identisk tråd er ønskeleg? Dersom du var ueinig med beslutninga, burde du ha diskutert det med dei før du gjorde akkurat det samme igjen.

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Kraftig dobbeltmoral her hvis denne tråden ikke har livets rett, mens andre tråder som informer om fordelaktige aspekter i retning PS3 er helt grei.

Hva er grensen mellom god informasjon og "trolling"? Er det bestandig "trolling" hvis det er informasjon som setter favorittkonsollen i dårlig lys? Og ja dette gjelder selvsagt for alle leirene.

Lenke til kommentar
@mezzo

Kva andre trådar? Den einaste eg ser er DMC4-tråden, som peiker på ein omtale av eit nytt spel for begge plattformer, og har utvikla seg til ein til dels interessant diskusjon om obligatorisk harddisk-installasjon. Det er ein vesentleg meir interessant og meiningsfull tråd enn denne her, som for meg framstår meir som trolling enn noko anna.

Uansett, når moderatorane stenger ein tråd du lagar, kva får deg til å tru at ein tilnærma identisk tråd er ønskeleg? Dersom du var ueinig med beslutninga, burde du ha diskutert det med dei før du gjorde akkurat det samme igjen.

Kay

Kanskje moderatoren som stengte tråden innser at han gjorde en feil da.

Hva er galt med denne tråden? At den har samme tittel som en som ble stengt, eller innholdet?

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen i hele verden som bryr seg om LP til ps3. Fikk pc versjonen med skjermkortet mitt. (og ja.. det har bedre grafikk på pc enn xbox 360, er det en dårlig port?)

Vil anta at den eneste grunnen til at dette spillet har fått noe som helst omtale er fordi xbots til stadighet skal hype opp alle spill som er 360 ekslusive uansett kvalitet.

Synest Lost Planet va konge bra, IGN ga det 8.5

men PC version ble slaktet og fikk 5.8

Lenke til kommentar
Kva andre trådar? Den einaste eg ser er DMC4-tråden, som peiker på ein omtale av eit nytt spel for begge plattformene, og har utvikla seg til ein til dels interessant diskusjon om obligatorisk harddisk-installasjon. Det er ein vesentleg meir interessant og meiningsfull tråd enn denne her, som for meg framstår meir som trolling enn noko anna.

Er denne tråden så mye verre enn "IGN anmelder Devil May Cry 4; "the PS3 winds up winning out just slightly" tråden? Forskjellen er jo kanskje at den tråden utviklet seg noe bedre, men det har vel noe med personene som svarer å gjøre.

Lost Planet var etter min mening et meget underholdende spill. Typisk tullete japansk story, men alt av action var konge.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Spillet har solgt godt over 1 million så tydelig at det finnes folk som liker det. Og at et spill som har 79% i snitt betyr vel ikke at det suger altfor mye. At det suger på PC er vel fullt mulig. Spillet er jo tross alt laget for konsoll.

Halo "suger" jo også på PC i forhold til Xbox.

Synest Lost Planet va konge bra, IGN ga det 8.5

men PC version ble slaktet og fikk 5.8

Det er interessant. De viser jo da at PC versjonen var dårligere når samme site gir såpass forskjellig score.

Lenke til kommentar

@mezzo

Kanskje moderatoren som stengte tråden innser at han gjorde en feil da.

Hva er galt med denne tråden? At den har samme tittel som en som ble stengt, eller innholdet?

Både tittelen og innhaldet er relativt likt. Faktisk vil eg påstå at trådane handlar om akkurat det samme: du peikar på multiplattformspel som er dårlegare på PS3 enn XBox 360, og ønsker med det å underbygge ein påstand om at PS3 er dårlegare/svakare enn 360. Dette har vore diskutert til døde før, og det var det moderatoren oppga som grunn til at tråden vart stengt.

DMC4-tråden:

- Handlar faktisk til dels om DMC4.

- Tek opp harddisk-installasjon av spel, som ikkje er diskutert til døde.

- Tilbakeviser ein av dei mange misvisande samanlikningsvideoane mellom 360- og PS3-versjonar av spel.

Kay

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...