Gå til innhold

Fifa Street - Kun en Trikse-knapp?!

Kn00t

Anbefalte innlegg

Hadde gleda meg til dette spillet.

men herregud, går det ikke ann å trikse med mer enn 1 knapp? (alt jeg har funnet ut er Y)

Det må da være en Modifier button eller noe slikt.

Blir jo altfor ensidig og få finter isåfall, Hele spillet er jo basert på finter!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde gleda meg til dette spillet.

men herregud, går det ikke ann å trikse med mer enn 1 knapp? (alt jeg har funnet ut er Y)

Det må da være en Modifier button eller noe slikt.

Blir jo altfor ensidig og få finter isåfall, Hele spillet er jo basert på finter!!

På PS2 måtte man holde inn L1 og samtidig trykke O og Trekant.

Samme greia her kanskje?

RT (den over triggeren) hold den. Så trykker du Y eller B eller noe..

Skal være mer enn en knapp.

Lenke til kommentar

Mener å huske det var mange flere triks på PS2-utgaven(e). Du måtte låse de opp etter hvert som du spilte. Tipper det blir det samme her. Slike demoer pleier å være ganske "låste" på slike ting. For min del virket demoen litt småskuffende i forhold til de foregående spillene. Gleder meg uansett til spillet kommer.

Lenke til kommentar

siden demoane er som regel alltid låste som det sies og det ikkje følger med ein manual. så vet vi jo ikkje heilt om det er fleire knappar, men vis det er som toen så skal det sikkert gå med å flytte på høyre spake og kansje LT og RT, men som eg er sikker at var på toern så må du kansje først unlocka meir avanserte triks.

ellers veit eg ikkje, men eg er heilt sikker på at spaken funke te å triksa me. har prøvt demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...