Gå til innhold

PC rebooter er det mulig aa resete hele HDD.

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

Hei PCen min rebooter hele tiden, og jeg har byttet ut alle deler utenom hdd og det samme skjer og jeg vil da tro at det er hdd, og det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du fortelle mer om hva som skjer når den rebooter?

Får du noen meldinger, bluescreen etc?

Er det i oppstart eller på et senere tidspunkt?

Har du vert inne på:

Systemegenskaper-Avansert-Instillinger for Oppstart og gjenoppretting-Systemfeil

og slått av "Start på nytt automatisk" ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Sorry PCen reboota naa faktisk, jaevla plagsomt, jeg faar noen ganer system error, men jeg ser paa system check at allocation units er mer en hva som er mulig paa HDD og lurer paa om det er noe med cache eller noe,PCen rebooter alltid naar jeg sitter paa internett.

Kan det gaa ann aa resete og MERGE hele HDD saa den blir som da jeg fikk den i posten av PS.no

Jo en ting til har du paa den settingen du ga ovenfor, har satt den paa men har ikke skjedd noe enda, men hva er den til egentlig

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Jo en ting til har du paa den settingen du ga ovenfor, har satt den paa men har ikke skjedd noe enda, men hva er den til egentlig

Om den settingen er på, så vil maskinen reboote direkte når det kommer en kritisk feil.

Om settingen er av, vil du som oftest få en bluescreen med den informasjonen det gir.

Om maskinen kun restarter når du er på nett, så er det noe fishy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg reinstalerte XP igaar og en buddy av meg sa at men ikke skal ha to web browsere p[ samma OS, men vet ikke om det er riktig, og PCen rebooter ikke bare paa internett men ogsaa andre steder, paa desktop foreksempel, og det kommer oftest en feil rapport, kan en feil rapport oppstaa hvis det er HW feil eller bare hvis det er system feil.

Ja jeg fikk en BLUESCREEN og er det farlig aa la den staa over lengere tid FEK.S hvis jeg er ute og faar det og den staar saan i 3 timer , kan det vaere farlig?

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Her er den siste BLUESCREENEN

Kan det v're farlig for resten av PCen at den rebooter sann?

post-123536-1202502770_thumb.jpg

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Thanks you guys! :thumbs: har lagt inn den rt61.sys fila og faar se hva som skjer videre, om PCen rebooter faar dere nok vite uansett saa, lets see whats happends further........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...