Mr Walrus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei, Jeg skal hjelpe min bror med å kjøpe stasjonær spill PC og jeg trenger "litt" hjelp. Jeg vet ikke om noen PC-er han kan kjøpe så jeg lurer på om dere her på forumet kan hjelpe. Han kan bruke 7000k, men til nød bruke 8000k. Han spiller for det meste WoW,CSS,Battlefield. Så han trenger ikke en all verdens PC siden han ikke kjøpe spill hele tiden. Bare Online spill for å spille med venner, XP eller Vista har vel ikke noe med saken å gjøre... Stor harddisk er ikke så veldig viktig. Ferdig bygd PC foretrukkes, men kan også bygge selv. Trenger ingen skjerm,tastatur,osv. Takk for alle tips! mvh Martin aka Noobish_Geek Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 min PC kan kanskje være et utgangspunkt i det minste? handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=63469. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har et forslag her. Bra spille PC basert på et P35 kort med Nividia 8800GTS(N92) som er nest kraftigste kort fra Nividia pr.dags dato. Kraftig prosessor og strømforsyning og stabilt hovedkort fra MSI. Har byd PC på dette kortet før og er meget imponert. Har plukket ut alt på Amentio.no Har ikke tatt med mu/tast/skjerm da jeg antar det er i hus fra før av. Håper det faller i smak. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå