Eplekaka88 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Skifter du pga. Schnell? Skift navn til Petra-Karsten! mhm... Kvifor? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skifter du pga. Schnell? Skift navn til Petra-Karsten! mhm... Kvifor? Fordi det er et kult navn. Det er bra med bokstavrim også. Det lyder bra. Feks. S&M-Sild. Det er også bra med navn som slutter på leif eller ulf. Feks. Kukleif. Lenke til kommentar
Karr Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dokran Snabeljumbo Kremfilter PepsiPower Gretten Løk Det var ting som bare poppa opp i hodet mitt. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Skifter du pga. Schnell? Skift navn til Petra-Karsten! mhm... Kvifor? Fordi det er et kult navn. Det er bra med bokstavrim også. Det lyder bra. Feks. S&M-Sild. Det er også bra med navn som slutter på leif eller ulf. Feks. Kukleif. Kvifor? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skifter du pga. Schnell? Skift navn til Petra-Karsten! mhm... Kvifor? Fordi det er et kult navn. Det er bra med bokstavrim også. Det lyder bra. Feks. S&M-Sild. Det er også bra med navn som slutter på leif eller ulf. Feks. Kukleif. Kvifor? Åja! Nei jeg bare lurte. Syns det er fint du bytter navn jeg! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skift til SPAM!!1!!11 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 *Nikke* Beste forslaget sålangt. Å ha fødselsår bak nick er aldri pent Jeg har, av en eller annen grunn, liten tro på at eplekaka88 er født i 88. Enig uansett, folk med slike tall får minus i min bok. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Er fra 91... en berre tok 88 av en eller anne merklig grunn... Ikkje nokke sant *virke gamlere* tingg... lettare å skrive Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du kan hete: Eplelus Mark i eplet mitt (elns) Epleknark Kakesatan Noe som vrimla i hodet mitt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kakekuk! Det lyder bra! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg ville heller valgt et nick som betyr noe for meg. Noe som gir mening. Og som alle andre sier, ta vekk fødselsår. Det tar seg ikke bra ut. Lenke til kommentar
Karr Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Toro Hurtigris Eplemos FylleEple Grovmøkk Malus domestica Dobbeltsidig Eplemos Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bytt navn til 2047mb RAM . Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg stemmer på: 91.Sad_but_true Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du kan hete:Eplelus Mark i eplet mitt (elns) Epleknark Kakesatan Noe som vrimla i hodet mitt. Skjer med deg og epler? Anywho. Kall deg da. Anywho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå