Eplekaka88 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) ja... Kom med forslag Litt endring i kriterier.. Nokke med hund Ikkje tall!! Ikkje nokke med KAKE/KAKA eller liknande... Endret 17. februar 2008 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg lukter diskusjon.no-eksklusiv, meningsløs poll. Gulost/hvitost, anyone? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skifter du pga. Schnell? Skift navn til Petra-Karsten! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mittnyenavnerdritkult Eller ikke.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva med å fjerne "88", samt å slenge på en stor bokstav? Eplekaka Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Forslaget til clvn støttes. =D Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Syntes navnet ditt nå er fint jeg Du må ikke bytte! Ditt navn er en del av deg. Å bytte blir det samme som å ta plastisk kirurgi! Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Syntes navnet ditt nå er fint jeg Du må ikke bytte! Ditt navn er en del av deg. Å bytte blir det samme som å ta plastisk kirurgi! Ikke gjør det. Jeg sier bytt. Jeg foreslår 1337SuccubusPower. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med å fjerne "88", samt å slenge på en stor bokstav? *Nikke* Beste forslaget sålangt. Å ha fødselsår bak nick er aldri pent, og stor bokstav gjør seg alltid godt. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som sagt: stor forbokstav, og vekk med fødselsåret. Då kjem det seg Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Latterdronningen Da får du credz Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvis du er gutt: Geekulf Nerdulf Hvis du er jente: Noobhild Nerdhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå