Cowboystrekk Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 ser de annonserer denne for 10999,- men spesifikasjonene står ikke oppgitt, noen som har kjøpt den aktuelle modellen derfra som vet hva slags maskin det dreier seg om?flger det med bæreveske? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Kanskje usaklig men, jeg ville holdt meg unna alt som har med easypc.no å gjøre. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg lurer også på spesifikasjonenene på den der. Det står liksom bare at man kan få opp til ditt og opp til datt, ikke hva man egentlig får. Jeg får sende en mail til dem. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 tror jeg skjønner hva det dreier seg om nå, virker som det er en barebone, altså en bærbar du kan bygge på som du selv vil, men det står ikke opplyst hva som mangler!cpu?harddisk? liker egentlig ikke å handle med easypc jeg heller, har jobbet har for å få dem til å sende kameraet jeg forskuddsbetalte for godt over en måned siden. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Nå har jeg sendt mail, så får vi se.... Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Her er svaret jeg fikk fra easyPC: "Hei. Dette er en barebone utg, den trenger so-dimm pc2100 minne,socket 478 cpu og 2.5" hd. Dette kan man velge fritt i og sette opp så rask modell man selv vil. Mvh Easy Pc" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå