Lawliet Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) DRA PÅ FJELLET!!! Lite slår følelsen av å kose seg med en is-kald solo mens man sitter på toppen av ett fjell(min. 500 moh) og ser ut over norges vakre natur. Endret 10. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 DRA PÅ FJELLET!!! Lite slår følelsen av å kose seg med en is-kald pepsi mens man sitter på toppen av ett fjell(min. 500 moh) og ser ut over norges vakre natur. Å kose seg med en is-kald Solo slår lett pepsi ^^ On topic: besøke venner er en fin en, da finner man gjerne ut at man skal gjøre en av de overnevnte tingene =) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tar meg ofte i at jeg må slutte å henge på diskusjon, og heller bruke tiden mer konstruktivt, LES: lekser, anime (holder på med neon genesis E, Last Exile, Naruto, Azumanga Daioh) og game mer PS3. Mest av alt skulle jeg vel egentlig gjort lekser. Lite å finne på? klikk ---> http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm måtte du! kommer til å sitte med det en stund nå... hadde vert kulere om kaninen tok skade av å dette fra store høyder Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 DRA PÅ FJELLET!!! Lite slår følelsen av å kose seg med en is-kald solo mens man sitter på toppen av ett fjell(min. 500 moh) og ser ut over norges vakre natur. Å kose seg med en is-kald Solo slår lett pepsi ^^ Sant de. Fixed Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skaffe seg en deltidsjobb med fleksibel arbeidstid. jobbe når du vil og hvor mye du vil. er flere jobber med denne ordningen, noe som passer perfekt for oss som sitter hjemme og slasker på sofaen Lenke til kommentar
MVR Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 DRA PÅ FJELLET!!! Lite slår følelsen av å kose seg med en is-kald solo mens man sitter på toppen av ett fjell(min. 500 moh) og ser ut over norges vakre natur. På denne årstiden er det bedre å drikke varm kakao når man sitter på et is-kladt fjell Jeg burde egentlig trene mye mer når jeg ikke har noe å gjøre, men det blir det jo aldri noe av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå