albester Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, da hadde man kjøpt seg en N82. Virker som god knall den, men er en ting jeg ikke finner ut av, og det er lyder i handsfreen. Altså, jeg vil høre ringelyd, og tale der, men ikke all mulig anna pipelyd, som tastelyder, sms lyder osv. Er det noen måte å stoppe dette på? Slik det var på min SE så var det lyd i telefonen, samt i handsfreesettet. Funka helt knall. Men når jeg kobler til samme handsfree på n82, så blir all lyd overført til settet, er ikke noen lyd i telefonen. Noen som har peil på dette? Vil kun ha tale og ringesignal i handsfree, i tillegg til at telefonen gir fra seg lyd også, er ikke alltid jeg går med proppen i øret, og da er det surt om det ikke er lyd på telefonen også Lenke til kommentar
thrill Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Meny -> Verktøy -> Pofiler Her kan du endre tastevolum og varseltoner (slå av) for de ulike profilene samt lage egne profiler. Meny -> Verktøy -> Inst. -> Generell -> Ekstrautstyr -> Headset Her kan du velge hvilken profil som benyttes ved bruk av headset. Lenke til kommentar
albester Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Må styres via profilene ja. God kneip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå