Cursio Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei! Jeg lurer på om det er noen av dere der ute som har eller har prøvd Belinea skjermer. Jeg har en selv, og det skal visst være et veldig annerkjent merke i Tyskland. Den jeg har er 19", 2048*1536@75hz Dette er en god (og billig) skjerm! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har en 19" Belinea 10 60 30. Den er jeg fornøyd med. Kjøpte den for LENGE siden. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har også en ca. 3 år gammel Belinea 19". God skjerm som det aldri har vært problemer med, så jeg er en fornøyd Belinea kunde. Hvis det er noen her som ser på Rex på TV2, så har dere sett forskjellige Belinea skjermer...de bruker kun det på politistasjonen. Mest LCD men også noen CRT har jeg sett innimellom. Lenke til kommentar
runegri Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Her på jobben hadde vi mange 19" Belinea-skjermer. Disse var grusomme med ekstremt dårlig bildekvalitet. Bildet var grøtete og uklart. Sannsynligvis var dette de billigeste 19" som var å få tak i da de ble kjøpt, så Belinea har sikkert gode skjermer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå