krby Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Som overskriften sier, er jeg på jakt etter en ny bil (skal være butikkny). Bor i en middels stor by, og skal ha en liten og grei riksebil. Regner med jeg kommer til å kjøre ca 10 000km pr år, stort sett turer på 0-30 km. Har kikket litt på Polo, Corsa, Colt osv Noen som kan anbefale en passende liten småbil i denne prisklassen? Lenke til kommentar
krby Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Stilig liten bil. Glemte å skrivet det, men 4 dører er nesten et must Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva med 4 dører, 4wd, fint design og 0-100 km/t på 11 sek for 199 990,- ? http://www.suzuki.no/ Swift Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skulle til å si 500 jeg også, når jeg så den tittelen. Swift er ikke dum. Sleng på noen stilige felger og et par fartsstriper, så er det jo rene sportsbilen! Eventuelt kan du jo kikke på Toyota Aygo, og bruke resten av penga på noe annet gøy. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har du vert på www.toyota.no og sett på Toyota Aygo? Jeg konfigurerte en slik bil via hjemmesiden dems og valgte svart metallic og diverse styling og spoilere. tom. en eksosrør i chrome stikkende ut midt bak bilen! Den ble faktisk utrolig stilig! Koster under 200.000 med ALT utstyr!!! Liker du den ikke, så liker du den ikke... men lov meg at du vertfall tar en titt på den da? Til den prisen så tviler jeg på at du får en kulere bil hvis du skal ha en fabrikkny bil. Toyota er jo også kjent for kvalitet og den beste kundetilfredshet. Den eneste som kan kokurrere med denne rent utseende messig må være Mini One. Men denne er nok en god del dyrere. Man får sef. også Polo Blue Motion som er en flott bil... men denne Toyotaen var bare rett og slett litt søt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dersom du vil ha en bil som har mer innvendig plass men fortsatt er liten utvendig, ta en titt på Ford Fusion eller Opel Meriva. Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis du vil ha en stasjonsvogn, kan du ta en titt på Chevrolet Nubira eller Renault Mégane Sport Tourer, begge bilene til rundt 200 000,-. Kjøper du en Chevrolet, får du med Norges beste garanti på 5 år, eller 100 000km. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Må si meg enig med de som nevner 500 og swift. Er sjeldent jeg kjøper biler mindre en a6 og a8, men ble veldig positivt overraska over både swiften og 500, utrolig gode å kjøre, og mye større innvendig en jeg hadde regna med. Er verd en prøvekjøring begge to Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hold deg langt unna Chevrolet, det er bare det nye fancy navnet på Daewoo i Norge. Du får heller ingen ettermarkedspris for bilen heller. Jeg ville heller anbefale å kjøpe VW, Toyota, Fiat osv. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den beste Fiat'en til salgs pr. i dag er vel Panda. Enten med diesel eller 4x4. Disse lages i Polen og er nok skrudd mye bedre sammen i følge forumet på honestjohn.co.uk (Fiat er tydeligvis mer populært i England enn her hjemme). Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Prøvekjørte Swift'en i vinter, morsom bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå