Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil under oppstart. Maskinen stopper opp.

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bytte ut Norton Antivirus med NOD32 på en maskin som har hatt litt problemer med ytelsen, og treig oppstart og sånn. Men midt under installeringen av NOD32, så låste maskinen seg. Den reagerte ikke på noe, men jeg lot den stå en stund. Til slutt så måtte jeg bare trykke på resetknappen. Når maskinen så startet opp, så ville ingen programmer som sto i oppstarten kjøre. Og om jeg prøver å gjøre noe, gå inn på en meny, alt+ctrl+del, så kommer dette timeglasset, og ingenting skjer. Alt står helt. Musepekeren fungerer dog :p

Noen som kan hjelpe meg med dette? Tenkte jeg skulle avinstallere NOD32, men dette går ikke ann i sikkermodus. Hvordan skal jeg gripe ann dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vært borti verken dette problemet eller NOD32, men jeg vil tro at en formatering ville ordnet opp i problemet. Starter ikke maskinen uten at du laster sikkerhetsmodus, altså vil ikke maskinen starte normalt?

EDIT: Det =Iko= nevte kan kanskje være årsaken til problemet?

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Hmm.. Mulig at det var igjen noe. Men jeg fjernet selve programmet ja.

Maskinen starter opp, og alt ser greit ut. Men ingen programmer starter opp, og når jegprøver å gjøre noe, så kiler den seg.

Klart jeg kan formatere, men vil jo helst beholde alt som ligger der. :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...