tomelom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei alle! Klarer ikke å bestemme meg og trenger innspill fra dere i forhold til hvilke laptop jeg skal velge. Står mellom to stk: En Fujitsu-Siemens ESPRIMO Mobile U9200 http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=88859 Eller: HP Pavilion tx1320 AMD Turion X2 TL58 http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=85041 Forholdsvis enkel bruker som stort sett surfer, leser mail, bruker officeprodukter, spiller litt, bruker webcam og hører litt musikk. Hvem bør jeg velge, noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 HP-en, mer RAM og større HDD. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er budsjettet ditt, hvilke spill er det snakk om og hvilke ambisjoner for dette? Kan med en gang si at grafikkortet i disse maskinene ikke er noen racere. Er det 12-tommere du helst vil ha? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ville droppet begge og gått for HP 2510p. Bedriftserien til HP er kvalitet fra "topp til tå", i motsetning til Pavilion. 2510p er dyrere, men du får mer kvalitet og 3 års garanti fra HP inkludert. Lenke til kommentar
tomelom Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er budsjettet ditt, hvilke spill er det snakk om og hvilke ambisjoner for dette? Kan med en gang si at grafikkortet i disse maskinene ikke er noen racere. Er det 12-tommere du helst vil ha? Budsjettet er rundt NOK 7000,-. 12" er prefert ja. Jeg spiller ikke mye, java baserte webspill, noe WoW, CS etc. Jeg har ingen høye krav til grafikk. Ville droppet begge og gått for HP 2510p. Bedriftserien til HP er kvalitet fra "topp til tå", i motsetning til Pavilion. 2510p er dyrere, men du får mer kvalitet og 3 års garanti fra HP inkludert. Her snakker vi vel dobbel pris + + Det er ikke interessant.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå