NeverHome Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hei! Jeg har hatt dette problemet lenge, rundt 1 måned. Hver gang jeg prøver å bruke en mus, skriver eller minnepinne, funker det ikke. Alle bruker USB-porter. F.eks. når jeg stapper inn musen til USB-porten, da kommer det en gulboble fra høyre hjørne. Det står: Kjenner ikke igjen USB-enhet En av USB-enhetene som er koblet til denne datamaskinen, har en feil og Windows kan ikke gjenkjenne den. Klikk denne meldingen for å få hjelp til å løse problemet. Jeg har klikket på den meldingen, og jeg har prøvd den hjelpe jeg kunne få via hjelp og støtte delen. Er det noen som vet hva jeg kan gjør? Mvh. NeverHome Endret 7. februar 2008 av NeverHome Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Gå inn på start - kontrollpanel - system - enhetsbehandling. Se under USB kontrollere om det er noe som er merket med kryss/utropstegn. Høyreklikk i såfall på den det gjelder og velg deaktiver/avinstaller. Start PC-en på nytt. Vet ikke om det løser problemet, men er verdt et forsøk. Edit: Kan hende det kan være lurt å koble fra det du har av USB-utstyr før du starter PC-en på nytt. Endret 7. februar 2008 av elo_ Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Gjort det, men funker fortsatt ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå