Gå til innhold

Skal jeg gidde å kjøpe noe nå?

Anbefalte innlegg

Jeg har penger til en nforce2 kort, barton xp2500+, corsair minne osv..men jeg trenger virkelig ikke noe nytt enda, men jeg har jo lyst da=) alltid morro å skru litt nytt..Men kanskje like greit å bare spare penger, og vente til clawhammer osv? eller? Jeg har jo et abit-kr7a-raid hovedkort 512 mb ddr minne, gf4 ti4200 kort..ca 350 gb hdd plass...en grei maskin så..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville kjøpt nå jeg. For da kan du vente med å kjøpe Clawhammer til DDRII støtten er inne og brikkene er i butikken. Med andre ord en Clawhammer godt oppe på XP4000+ tallet. Muligens XP4600+ eller noe sånt. :D

Da slipper du de lite overklokkbare første revisjons CPU'ene. :wink:

Lenke til kommentar

joa, men da har jeg jo brukt de pengene jeg har nå da..har nok penger da å..men like greit å spare i såfall..trenger ikke enda et system til før clawhammer kommer egentlig..har et amd xp1600+ og en p3 550 allerede..men, men..tenke litt på det =) gnir jo litt i fingra, morro å skru..

Lenke til kommentar
Har XP1700+ og GF3 nå, men får bare skru ned på kvaliteten på spill og sånn inntil videre!

Fy! Du må ikke se ned på PC'en din på den måten! :evil:

Min maskin gruser Doom III Alpha'en i 1024x768 med masse detaljer og lys. 8)

Skal selve vente på Clawhammer og NV35/40. Kommer helt ann på hvilke av dem som faktisk kommer på markedet. :p

Lenke til kommentar

Mener at det er lurt å vente på Clawhammer, jeg, i og med at det er et generasjonsskifte utenom det vanlige vi står ovenfor, med inngangen til 64-bits "ting".

Det er bedre å kjøpe det dårligste av det nyeste enn det beste av det eldste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...