yoza Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei Kjøpte en Nokia N82 for noen uker siden. Husker jeg reagerte på at nagivasjonstasten virket noe veik og slapp, men den fungerte jo greit nok. Nå har den begynte å lage en ganske så høylydt spiss kneppelyd når jeg navigerer til høyre side. Dette gjelder også hvis jeg trykker helt til høyre på -/C knappen. Problemet er også der når jeg navigerer til venstre, men ikke til samme grad. Lyden kan minne om lyden når du bruker den innbygde tenneren på en gassstekeovn, men ikke fullt så høyt Uansett så er det såpass irriterende at jeg trykker på den minst mulig, og det er det ikke lett å komme rundt.. Er det noen andre som har det samme problemet? Kan jeg gå og klage og få dette på reklamasjonsretten? Kjøpte den via en nettbutikk, må jeg da sende den inn til samme sted, eller kan jeg gå til et hvilketsomhelst verksted? Setter pris på all tilbakemelding! Lenke til kommentar
howerang Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du kan altids klage, Det er tross alt noe som irriterer deg. Du kan hendvende deg til et autorisert verksted med kvitering å spørre dem. Evnt levere den inn hos de for å få det fikset. Lenke til kommentar
lrw Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har det samme problemet på min N82. Sendte den inn til rep. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Mine virker greie nok. Blir det problemer med de nøler jeg ikke med og sende den inn! Tør vedde på at "batch" 2 av disse telefonene blir av litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå