p10 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har akkurat installert Kubuntu 7.10 med KDE4, men jeg er ikke kar om å få koblet den til det trådløse nettverket.... Finnes det ikke GUI for dette? Må jeg gjøre det i konsoll?? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det skal følge med et program som heter knetworkmanager (etter husken) eller noe sånt. Lenke til kommentar
p10 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Det skal følge med et program som heter knetworkmanager (etter husken) eller noe sånt. Har lett etter dette programet med lys og lupe, men klarer ikke å finne det... mulig jeg har blitt blind på begge øynene da! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sjekk om du kan installere det Lenke til kommentar
p10 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Hmm... "sudo iwconfig" forteller meg at jeg ikke har nettverk på "lo" og "eth0"... virker ikke som trådløskortet mitt blir funnet... Mulig jeg heller burde starte med en normal Kubuntu 7.10 installasjon og så oppgradere til kde4?? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du kan jo prøve det ja. Da vet du at alt ligger der det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå