[email protected] Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Broren min har startet et band kalt sinner or saint. Han spurte om jeg kunne lage en logo for han, men jeg må innrømme at jeg er helt evneveik på dette området. Noen som kan hjelpe? Forslag? Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Broren min har startet et band kalt sinner or saint. Han spurte om jeg kunne lage en logo for han, men jeg må innrømme at jeg er helt evneveik på dette området. Noen som kan hjelpe? Forslag? Forslag kommer etter jeg vet hva dere er ute etter! Er dette et danseband eller metal liksom? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Broren min har startet et band kalt sinner or saint. Han spurte om jeg kunne lage en logo for han, men jeg må innrømme at jeg er helt evneveik på dette området. Noen som kan hjelpe? Forslag? Forslag kommer etter jeg vet hva dere er ute etter! Er dette et danseband eller metal liksom? Oopsann, det burde jeg vel ha sagt. Det er "selvfølgelig" Heavy metal, men blod og gørr og satanist opplegg er ikke de han er ute etter. Men noe kult og litt heavy hadde nok passet Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Forresten, hvor kan jeg finne bilder med fri bruk? Tipper mye av det på google er kopibeskyttet Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva med noe slikt? For lite Heavy kanskje? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hva med noe slikt? For lite Heavy kanskje? Dødskult! Neida, han er jo 13 år, og bildet er på en måte litt heavy og samtidig ikke for metal. Utrolig bra at du har fått til en glorie og himmel som en "saint" og flammer og hodekalle som "sinner". Virkelig kult. Får han lov til å bruke det? Endret 11. februar 2008 av Maggis Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Joda. Får selvfølgelig lov å bruke det Har tegnet det i vector - format. Så skal få sendt deg filen må en måte... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Stilig logo. Bra tegnet og utført, hvilket program brukte du? Illustrator? Minnet meg litt om Newt32s avatar. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Brukte Flash faktisk... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ok, stilig var den i hvert fall. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Ok, stilig var den i hvert fall. Flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå