TheNarsissist Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Alle som har sakt at det ikke vil funke med vanlig kabel tokk feil!For det funket! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er jo et helt vanlig nettverkskort som står i 360 mener jeg. http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...therconsole.htm Console-to-Console Connection: Wired You can also connect your Xbox 360 console to another console using a standard Ethernet (RJ-45) cable. Tip Unlike the original Xbox video game system, Xbox 360 does not require a special crossover Ethernet cable. To connect your console to another console: 1. Make sure both Xbox 360 consoles are off. 2. Connect the ends of a single Ethernet cable to the Ethernet port on the back of each Xbox 360 console. Note To connect more than two consoles, you must use one Ethernet cable per console and one of the following: an Ethernet hub, a switch, or a router with one available port for each console. 3. Make sure each Xbox 360 console is connected to a separate TV or monitor. 4. To start playing, follow the game instructions for multiplayer gameplay. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Vil nødig høres bitter ut, men er vel ikke så mange som sa at det ikke ville fungere, men for å være sikker måtte du ha krysset kabel eller en hub/switch. De fleste moderne NIC støtter vel å "krysse" selv ved behov. Var dog nytt for meg at det satt et slikt nic i 360, men er egentlig logisk. Blir litt teit å spørre om hjelp og så komme med en "hah dere tok feil" etterpå ... (vet ikke om du mente det sånn, men jeg oppfattet det i alle fall slik) Endret 10. februar 2008 av AndyG Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Vil nødig høres bitter ut, men er vel ikke så mange som sa at det ikke ville fungere, men for å være sikker måtte du ha krysset kabel eller en hub/switch. De fleste moderne NIC støtter vel å "krysse" selv ved behov. Var dog nytt for meg at det satt et slikt nic i 360, men er egentlig logisk. Blir litt teit å spørre om hjelp og så komme med en "hah dere tok feil" etterpå ... (vet ikke om du mente det sånn, men jeg oppfattet det i alle fall slik) Beklager, det var ikke sånn jeg mente det Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Isåfall er det helt greit. Jeg godtar mer enn gjerne å få vite at jeg har feil; det betyr at jeg kan hjelpe andre bedre en annen gang. dessverre er det noen som ber om hjelp, og om de da får råd med forbehold, og det viser seg å være feil, gjerne kommer med "hah you suck" etterpå. Det føles ikke så veldig inspirerende å hjelpe noen andre da, dessverre. :-) Godt at du fant en løsning som fungerer, lykke til videre med xbox multiplayer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå