henky Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Som sagt.. Ifølge trønderavisa er vel dette noe man må kjøpe. Kom overaskende på meg at det kommer ut imorgen Flere som har tro på dette? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Akkurat det der vil jeg kalle for en noe mektig overdrevet omtale. Blant annet pga.: «Devil May Cry 4» er nemlig det lekreste PS3-spillet så langt med god margin. og: «Devil May Cry 4» er et av årets største spillutgivelser. Ingen tvil om det. For her oser det av enorme produksjonskostnader og flere år med finpuss av kontroller og gameplay. Resultatet er det mest elegante og det mest responsive kampsystemet i et hack`n slash -spill noensinne. «Devil May Cry 4» er rett og slett det beste i serien så langt ( hvilket ikke sier lite med tanke på at både det første og det tredje spillet i serien er regnet som det ypperste innen sjangeren). Men litt morsomt er det jo. Endret 7. februar 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Host uncharted DMC4 er pent det, men uncharted er penere. Endret 7. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sitter å spiller demoen nå, syns det var riktig så lekkert jeg. Har dog ikke erfaring med dmc fra tidligere. Syns dere om demoen da? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Trenger vi virkelig flere DMC4 tråder på forumet? Er enig i at Uncharted ser bedre, ut men DMC ser sannelig pent ut det også! Den høye vanskelighetsgraden de snakker om har jeg ikke sett noe til så langt i spillet. Har spilt i ca 2 timer på vanskelighetsgraden "human". Er riktignok det letteste, men har vært plankekjøring så langt. Har såvidt tapt noe HP - førstebossen tok jeg uten å tape noe... Håper det blir vanskeligere litt utover i spillet. Vil ha litt utfordring. Blir det ikke det må jeg sette opp vanskelighetsgraden. Liker spillet så langt. Endret 7. februar 2008 av qweac Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 DMC4 ser absolutt ikke bra ut i forhold til andre PS3 spill. Synes demoen var ufattelig dårlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 DMC4 ser absolutt ikke bra ut i forhold til andre PS3 spill. Synes demoen var ufattelig dårlig. Selvfølgelig Avean. Selvfølgelig er det pga at en B-Konsoll som blir kalt Xbox 360 drar den ned.Og nei, selvfølgelig er du ikke fanboy. Du spiller jo på PC (Bare som svar til det jeg forventer han kommer til/ville ha skrevet) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) DMC4 ser absolutt ikke bra ut i forhold til andre PS3 spill. Synes demoen var ufattelig dårlig. Jepp. Uncharted ser mye bedre ut. Endret 7. februar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tydeligvis en anmelder som ikke klarte å være objektiv hehe. Spillet er bra, men ingen sekser. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 fjortisspill hele veien damer, blærete tenåring i hovedrollen, hardtpumpende musikk som ikke passer inn med omgivelsene i det hele tatt, bittesmå soner som får spillet til å føles litt klaustrofobisk. men lækkert er det jo.. hoppingen var og ganske wierd.. Aldri spillt DMC før, så det er mulig jeg ikke har gitt serien nok tid, demoen var hvertfall vas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Aldri spillt DMC før, så det er mulig jeg ikke har gitt serien nok tid, demoen var hvertfall vas Skjønte det ^^ Lenke til kommentar
henky Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Virker som spillet fortjener en god karakter, men skal si meg enig i at det virker som han skrøyt det litt opp i skyene. Ser for meg at ferdig utgitt er spillet penere enn demoen, hvilket var ganske pen i mine øyne hvertfall. (har ikke spilt uncharted) Minner litt kjapt om GoW, men tror ikke det kan måle seg helt opp mot den serien. Blir nok uansett kjøpt etterhvert. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Stiller meg nok litt skeptisk til den anmeldelsen for min del. Demoen var veldig kjedelig ivaffal. Men selfølgelig, jeg har aldri likt noe særlig denne typen spill, blir litt for ensformig for meg. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 fjortisspill hele veien damer, blærete tenåring i hovedrollen, hardtpumpende musikk som ikke passer inn med omgivelsene i det hele tatt, bittesmå soner som får spillet til å føles litt klaustrofobisk. men lækkert er det jo.. hoppingen var og ganske wierd.. Aldri spillt DMC før, så det er mulig jeg ikke har gitt serien nok tid, demoen var hvertfall vas fjortiss spill my ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå