zlinky Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal ha meg ny tv nå, og det haster litt..men klarer ikke helt bestemme meg her. foreløpig har jeg 3 favoritter: Sony Bravia KDL32P3000 Samsung LE32S86 LG 32LC41 Noen som har noen gode (eller ikke fullt så gode) argumenter og som kan hjelpe meg å velge? (ikke interessert i Tatung eller Hanns) Lenke til kommentar
Morentho Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har dessverre ingen gode argumenter for deg. Ikke annet enn at de er alle tre meget gode merker. Personlig er jeg interessert i Sony skjermen du linker men finner ikke seriøse anmeldelser av den. Sony Bravia KDL32P3000 Noen som har noen bra lenker eller erfaringer med Sony skjermen, eller de to andre zlinky linker? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (ikke interessert i Tatung eller Hanns) Dersom dette går på merkenes image eller din tiltro til dem, så dropp også Korea-merkene - da står du igjen med japanske Sony. LG-TV-er er forøvrig forbløffende gode til å komme fra et koreansk selskap som fro få år siden brukte jalla-merkevarebetegnelsene "Lucky" og "Goldstar". Det du definitivt ikke skal kjøpe, er billige Samsung-TV i S-serien. Lyd som en hundrekroners reiseradio, og ikke spesielt topp bilde heller. Tatung er klart bedre enn disse. Gode eller dårlige argumenter? Velg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå