4588pkdkrikue5c Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nå leker jeg fryktelig dum, og tror at du laster ned lovlig matriel fra LimeWire nettverket. Bruk FrostWire istedet. Det er det samme som LimeWire Pro omtrent, bare gratis. Slipper reklame, og alt går mye raskere. Kanskje knappen funker bedre også Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Nå leker jeg fryktelig dum, og tror at du laster ned lovlig matriel fra LimeWire nettverket. Bruk FrostWire istedet. Det er det samme som LimeWire Pro omtrent, bare gratis. Slipper reklame, og alt går mye raskere. Kanskje knappen funker bedre også Haha.. haha... Takk:) Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 TIL MODERATOR: Saken er løst.. jeg bruker bearshare nå.. Så du kan gjerne stenge tråden Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 bearshare er vel ikke hel ideelt det heller.. er ikke det samme ulla som limewire? masse spyware, virus og tull... kan hende jeg tar feil da.. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 bearshare er vel ikke hel ideelt det heller.. er ikke det samme ulla som limewire?masse spyware, virus og tull... kan hende jeg tar feil da.. nnjoo.. men det er enkelt å bruke, og "download knapen" funker hvertfall;P Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 bearshare er noe dritt det også ja. ALLE pcene jeg har fått inn til rep på jobben som har bearshare eller limevire installert har virus. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 hvorfor skal folk være så slemme med egen pc, og klage høyrøstet med èn gang det skjer no rart med den..? slutt å bruke limewire, bearshare og alt det tullet, bruk heller 12minutter av livet på å lære å bruke torrent. piratebay og mytorrent Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 piratebay har faktisk ganske mye virus den også. P2P nettverket og emule derimot, det er langt tryggere. har brukt det fast i noen år nå og aldri fått virus der. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 hvorfor skal folk være så slemme med egen pc, og klage høyrøstet med èn gang det skjer no rart med den..?slutt å bruke limewire, bearshare og alt det tullet, bruk heller 12minutter av livet på å lære å bruke torrent. piratebay og mytorrent Torrent er ikke stort mye bedre, jeg sier bare gå for usenet får maksa linje mi hele tiden og man uploader ikke selv kopirettet materialet når man laster ned. http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet http://www.giganews.com/ Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 selvfølgelig er usenet mye bedre enn det meste. "nyhetsgrupper" er fine ting. kjapt går det også. har aldri satt meg særlig inn i det der, mangler folk som har lært meg opp eller tatt seg bryet med å forklare, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå