TST Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trenger du litt grøss i hverdagen? Her er en demo av det neste Penumbra-spillet. Les mer Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dette gleder jeg meg til! Må se om jeg tør gjennomføre Overture, nå da Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Endelig! Enern var helt fantastisk skummel med skikkelig ekkel stemning. Har ventet på dette spillet altså. God fart som alltid på torrent fra Gamer.no. Laster ned på 1 mb/s. Endret 7. februar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Finnes det linux klient til denne demoen å? Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Blir fortsatt overasket over farten på torrents fra gamer.no. Gleder meg til å teste demo'n. Bare prøvd demo'n til Overture, men den var sykt bra Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herregud ja! Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nettopp fullført demoen, ser ut til å bli skikkelig bra dette! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hm, slike spill intreserer meg enormt, problemet er bare at eg ikkje klarer og spille dem foreksempel slik som Silent Hill 2. Men kommer til og laste ned og prøve Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Husk at dere kan delta i vår Penumbra-konkurranse frem til og med mandag: http://www.gamer.no/artikler/vinn_penumbra...ck_plague/48238 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hm, kommer ikke lenger i demoen. Jeg er i det rommet hvor det kommer en fyr med lommelykt, så går han inn, snur og går ut igjen. Har løpt overalt jeg kan tenke på nå, men kommer ingen annen vei. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 kommer ikkje ut av første rommet engang her -.- Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ahh grr skjønner ikke bæret nå har jeg knotet med windows brannmuren lenge og tillatt absolutt alle alernativene men alikevel så kan jeg ikke laste ned torrentet fra gamer sin ftp server uten å først skru av windows brannmuren, mener å huske det ikke pleide og vær slik, noen som sjønner seg på dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg