Gå til innhold

Brunkrem hetsen, skjerp dykk, det er sundt og fint

Anbefalte innlegg

Eg kan ikkje fatte kvifor gutar og jenter som brukar brunkrem får så mykje pes om at det ser så stygt og unaturleg ut!

eg personleg (eg gidd ikkje kaste vekk tida mi på å bruke det sjølve, men eg respekterar dei gutane og jentene som brukar det) synes det er fint!

Dessutan er det MYKJE SUNNARE og kan redde MENNSKJELIV dersom det vert allmenn akseptert av samfunnet!Det er forkasteleg at dei som vel å bruke brunkrem vert beskrivne som vandrande gulrøtter og andre frekke skjellsord. Medan dei som tek solarium er så "naturlege og vakre :)" .yeah right!

Solarium er så usunt for huden,og til slutt vil dykk som tek det mykje for å følgje moten få hudkreft, og døy.

eitt eksempel er for eksempel McSteamy, ja fin naturleg kar han sikkert, sikkert vore mykje på femigrillen, og no har han kreft. det er berre eit eksempel.

UT MED SOLARIUM OG INN MED BRUNKREM! det kan redde liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fordi noken har ugly hud og må anten ta solkrem eller solarium for å bedre den, og då er det finare og betre og sunnare at dei tek brunkrem framfor solarium

Tror ikke solkrem vil gi en bra effekt på stygg hud da men. Hvordan kan falsk brunhet være finere enn ekte brunhet? Solarium gir jo en ekte og vedvarende brunfarge. Brunkrem er noe møkk man smører på og som farger av over alt.

Lenke til kommentar
fordi noken har ugly hud og må anten ta solkrem eller solarium for å bedre den, og då er det finare og betre og sunnare at dei tek brunkrem framfor solarium

Med brunkrem så får man jo "tørr" hud, et slags sandbelegg på toppen. Om man har ugly hud så vil solarium gi bedre hud via vitamin(er), mens brunkrem kun gir et dekkende lag utenpå.

Lenke til kommentar
nei det er fint. femigrillen er like stygt, og det er usundt og du vil døy til slutt

Alle dør da til slutt. At solarium er med på å fremskynde det er vel heller utenkelig, så lenge man bruker det i moderate mengder. Hvordan gjør det deg stygg? Så vidt jeg kan erindre, så får man da vitaminer gjennom "ekte" sol. Brunkrem er og blir en uting, noen klarer dog å bruke det med måte.

Lenke til kommentar

Herre, han har invandert mote-delen av forumet. Må bare kommentere ditt utsang om 'femigrill'. Det er ikke usundt hvis man bruker det sjelden. Den kunstige solen gir deg økt produksjon av d-vitaminer. Solarium kan også motvirke vinterdepresjoner, i alle fall i mitt tilfelle.

Brunkrem er også helt greit, men alt med måte. 14åring-stilen med hvit pulesveis og et tonn brunkrem, derimot er ikke pent.

Postene dine i mine øyne virker som en eller annen form for tankeløs/usaklig spamming, og når det kommer til påstander som at man 'dør av solarium' kan det være greit å sette seg inn i fakta.

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/04/11/463423.html

http://www.dinside.no/php/art.php?id=351400

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Folk bruker brunkrem bare for å komme inn i mengden. Det er ingen såkalt "brunkrem" som finnes i butikkene. Har du noensinne sett en flaske der det står "brunkrem" på? Det heter foundation, og det brukes til å dekke over ujevnheter, aldersflekker osv. Å dekke det over kviser gjør det uansett bare verre. Og dessuten så er brunkrem bare noe fjas. For det første kommer du aldri til å bli ordentlig brun i trynet når det er sol, fordi sminken dekker det, og for det andre så blir du ikke brun, du blir oransje. Like så greit å ikke bruke brunkrem. Da ser man naturlig penere, og naturlig skjønnhet er finest!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...