Alfaromeo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei. Noen som vet om det finnes programvare som kan lage bilder ut fra en film på pcen? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 lage bilde fra et sted i filmen? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 print screen burde vel fungere? Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 jeg skal jo ikke skrive det ut, men lage bilde av det. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ja, du trykker print screen på tastaturet, mens du ser på filmen, så limer du inn i paint Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Bleh! Hold deg unna paint. Det komprimerer (jpg) noe jævlig. Printscreen vil nok ikke fungere (har noe med maskinvareakselerasjon på grafikkortet og gjøre eller noe slikt tror jeg) Flere video programmer har funksjon for og ta bilder av video. VLC har det. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 det er noe man må gjøre for å fikse det problemet med akslerasjonen. husker datadoktoren til it-avisen viste oss hvordan man fikset dette problemet. men støtter forslaget til sneaky... men du må likavell legge inn bildet i et grafikkprogram (paint, om sneaky ikke har noen bedre forslag)... Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Irfanview! Et must! full kontroll over komprimering og støtter jævlig mange formater. Ikke egnet til video. men noen filtyper støttes edit. glemte en r Endret 7. februar 2008 av Sneakydecoy Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Bleh! Hold deg unna paint. Det komprimerer (jpg) noe jævlig. Printscreen vil nok ikke fungere (har noe med maskinvareakselerasjon på grafikkortet og gjøre eller noe slikt tror jeg)Flere video programmer har funksjon for og ta bilder av video. VLC har det. Fikk det til på VLC ja. Har ikke sett den funksjonen tidligere. Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå