el_cash Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Litt usikker på hvordan jeg skal forklare/utdype problemet, men here goes: Får rett og slett ikke åpnet linker med javascript - gjelder ihvertfall de aller fleste linker. Får ingen feilmeldinger. Klikker på "jacascript-linken", men ingenting skjer. Gjelder både i IE7, Opera og FF - alt oppdatert og i siste versjon. Bruker vista ultimate som OS med NOD32 som antivirus. Et eksempel på linker med javascript som ikke fungerer er kommentarfeltene nederst i Nettavisen - se denne linken. Det underlige er at jeg derimot får sett og bladd igjennom bildene som er like over kommentarfeltet. Begge deler er basert på javascript, såvidt jeg forstår. Noen som har den fjerneste idé om hva feilen kan skyldes? Og ikke minst; hvordan jeg kan rette feilen? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Ingen som har noen idé om hvorfor Javascript feiler på pcen min...? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen som har noen idé om hvorfor Javascript feiler på pcen min...? Mnei, jeg testet den lenken du oppga over. Hos meg åpnet den i et nytt vindu. Sikkert på at du ikke har sikret deg for godt mot sprett-opp-vinduer? I Opera ser jeg at det går an å velge bl.a. 1) Beskytt mot uønskede sprett-opp-vinduer. 2) Beskytt mot alle sprett-opp-vinduer. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, av andre grunner har jeg valget "Open all pop-ups" i Opera. Og dette gjelder ikke bare i Opera, men også Internet Explorer og Firefox... Problemet er også i Javascript hvor det ikke er snakk om pop-ups. Kommentarfeltene i Nettavisen skal vel også bare utvide seg når man klikke på + -tegnet, ikke noe pop-ups der? Noen ganger så fungerer det, underlig nok... Javascript er vel ikke noe man kan reinstallere? Eller hva? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nei, av andre grunner har jeg valget "Open all pop-ups" i Opera. Og dette gjelder ikke bare i Opera, men også Internet Explorer og Firefox... Problemet er også i Javascript hvor det ikke er snakk om pop-ups. Kommentarfeltene i Nettavisen skal vel også bare utvide seg når man klikke på + -tegnet, ikke noe pop-ups der? Noen ganger så fungerer det, underlig nok... Javascript er vel ikke noe man kan reinstallere? Eller hva? Det spørs om det kan være lurt å gjøre det ja. Men først kan du jo gå inn på denne siden for å teste at Java virker. For å installere/re-installere går du hit. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Joda, java fungerer fint, ikke noe problem der. Derimot er javascript helt på tur, og jeg finner fremdeles ikke årsaken - eller løsningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå