Chrisjs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er snart på tide å bestille litt bilpleieprodukter til våren. Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med Pinnacle Bodywork Shampoo? Jeg synes den er relativt dyr. $49.99 for 64 oz. Men har lyst på en skikkelig sjampo jeg kan bruke på bilen om våren/sommeren. Noen andre gode alternativ? Setter pris på alle innspill Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har ikke prøvd akkurat den, men det går jo for å være en av de beste. Når det gjelder å anbefale ting som jeg faktisk har prøvd: -Meguiar's NXT, gammel traver som jeg fortsatt syns leverer varene. -PoorBoys Super Slick & Suds - Min personlige favoritt. -PoorBoys Super Slick & Wax - Min favoritt på nyvokset bil. -Optimum Car Wash -DuraGloss #901 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er snart på tide å bestille litt bilpleieprodukter til våren. Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med Pinnacle Bodywork Shampoo? Jeg synes den er relativt dyr. $49.99 for 64 oz. Men har lyst på en skikkelig sjampo jeg kan bruke på bilen om våren/sommeren. Noen andre gode alternativ? Setter pris på alle innspill Har prøvd Pinnacle Bodywork Shampoo, og den er veldig bra.. men som du sier så er den ganske dyr. Selv så går jeg egentlig mer og mer bort fra Pinnacle (bortsett fra noen produkter) og kjøper heller produkter fra Chemical Guys. Skal du ha en evigvarende og kanskje markedets sterkeste bilshampoo som kun skal blandes 28 ml. til 12 liter vann, så kommer du ikke utenom Chemical Guys Citrus Wash and Gloss. Denne har jeg prøvd selv og den er fantastisk! Optimum Car Wash skal også være en utmerket såpe som skummer bra. Denne har jeg ikke prøvd selv ennå, men skal bestille den sammens med masse annet om noen uker. Du får 1 gallon (3.7 liter) Citrus Wash and Gloss til 500 kr. Det vil si at hvis du bruker 12 liters bøtter når du vasker bilen, og 1 stk. bøtte hver gang du vasker, så har du denne såpen til hele 130 vask! Hvis du følger blandingsforholdene på flasken. Det vil altså si at hver vask hvis man tenker kun på såpen koster deg 3,80 kr. Stort bedre såpe tror jeg du skal lete lenge etter. Du får sef. også denne i 16 oz størrelse. (ca 450ml.) Alt dette får du kjøpt hos Ketil (Pirex) her: www.scandicshine.no Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Har brukt Meguiar's gold class så langt i vinter, fungerer helt greit. Leste kjapt gjennom produktdatene til Chemical Guys sin sitrus wash. Ser at den Citrus Washen er veldig drøy ja! Du mener denne er bedre en Pinnacle sin? Den egentlige grunnen til jeg bestiller flere bilpleie-produkter er jo at jeg er avhengig av pakke i posten. Noe som flere som sliter med denne avhengigheten her? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har brukt Meguiar's gold class så langt i vinter, fungerer helt greit. Leste kjapt gjennom produktdatene til Chemical Guys sin sitrus wash. Ser at den Citrus Washen er veldig drøy ja! Du mener denne er bedre en Pinnacle sin? Den egentlige grunnen til jeg bestiller flere bilpleie-produkter er jo at jeg er avhengig av pakke i posten. Noe som flere som sliter med denne avhengigheten her? Om den er bedre blir bare synsing fra min side.... da jeg ikke har testet denne på proffesjonelt nivå. Men MIN mening er at denne er bedre ja. + at den er mye mer kostnads effektiv en Pinnacle sin. JEG synes den er mye bedre. Skal du ha litt valgfrihet når det gjelder bilpleieprodukter så er du nok dessverre avhengig av pakke i posten ja. Men på scandicshine så koster frakten 80 kr. uansett om du bestiller en klut eller hele sortimentet. Jeg har bestilt produkter for til sammen ca. 8.000 kr. fra scandicshine (hvis man tar med ordren som jeg legger inn i slutten av mnd.) og har kun godt og si om service. Du kan også bestille fra Autogeek.net hvis du vil det. Der har du kanskje den siden med verdens beste utvalg, men da må du regne med mye lenger leveringstid. Prisen blir stort sett den samme. Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Takker for gode tips, blir bestilling på lønningsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå