b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Huston, I have a problem. Hvordan får jeg hentet ut lydfila som ligger i denne flash-filen? Skulle ha tak i musikken som går i den evige loopen. Har prøvd google men der finner en bare betalsoftware for en slik jobb og det gidder jeg ikke å investere penger i for en så liten ting. Noen som har slikt software tilgjengelig og som kan gjøre det for meg eller gi meg en link til et program som faktisk fungerer? http://home.no.net/enaasen/Ecthelion/solarsaurs-202.swf Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du kan ta opp lyd fra PCen med Windows sitt innebygde Sound Recording-program, ligger i Tilbehor-mappen et sted), og ta opp fra Stereo Mix. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vel, alt er enkelt når man kan det.. Jeg har tatt opp lyden for deg, og du finner den HER Endret 9. februar 2008 av steffenz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Du kan ta opp lyd fra PCen med Windows sitt innebygde Sound Recording-program, ligger i Tilbehor-mappen et sted), og ta opp fra Stereo Mix. Åh, jeg tenkte ikke så langt. Skal notere meg den bak øre til neste gang Vel, alt er enkelt når man kan det..Jeg har tatt opp lyden for deg, og du finner den HER WICKED!Takker og bukker Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bare hyggelig Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det hender jeg trenger samme "tjeneste". Da søker jeg bare på "flash decompiler" eller lignende, og får plenty treff. Fordelen med en slik, er at jeg får lydfilen (eller bildefilen) slik den er pakket inn i flash-filen uten fiksfakserier. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Visste programmene fantes, men ikke hva jeg skulle søke etter. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå