bIsk0p Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så noe jeg tror var Lotus Elise med prøveskilter i Stavanger i går, husker ikke fargen. Så ei jente øvelses kjøre i en sånn en for noen år siden Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så en slik i går: Ante ikke at denne modellen fantes engang. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sånn som første gangen jeg så en Phaeton i 09. Var litt bakpå med hva som var av VW så satt der og undra lenge før jeg fikk svaret på Finn. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det kan jeg tenke meg. Det er en passe spesiell VW. Så forresten en Fiat 500 Abarth på lørdag også og den stod ved siden av en: Panamera Lenke til kommentar
nanoO Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så en slik i går: Ante ikke at denne modellen fantes engang. BMW Gran Turismo er jo en lekker bil Er ikke så veldig mange av de desverre, det skulle det vært! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så en slik i går: Ante ikke at denne modellen fantes engang. BMW Gran Turismo er jo en lekker bil Er ikke så veldig mange av de desverre, det skulle det vært! Det kan du vel ikke mene :-O Står forsåvidt en slik parkert her i nærheten av hvor jeg jobber. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Enig, Gran Turismo er en av de mindre vellykkede bilene BMW har produsert inntil nå. Observerte en CLS 55AMG forleden. Lenke til kommentar
nanoO Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så en slik i går: Ante ikke at denne modellen fantes engang. BMW Gran Turismo er jo en lekker bil Er ikke så veldig mange av de desverre, det skulle det vært! Det kan du vel ikke mene :-O Står forsåvidt en slik parkert her i nærheten av hvor jeg jobber. Åjoda, jeg mener det :)Men den var ikke noe fin i den fargen..... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Føler jeg har sett 2-3 forskjellige GT'er i Stavanger (pluss en som stod hos BMW..) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Spotta Sort BMW 5 serie GT, Foliert Matt sort X6 M tror jeg, var hvertfalt M-styling på. Så og det værste jeg har sett i mitt liv der min far bor. Er en fyr der som har en Bentley continental foilert i Camo farge. Fysj, godt han ikke bruker den så ofte Endret 15. februar 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 GTen er sikkert fin for dem som cruiser på Autobahn hver dag. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jepp. Få biler jeg heller ville brukt på en langtur nedover Europa enn 5 GT. Her i Norge har den derimot ikke noe for seg. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Enig, Gran Turismo er en av de mindre vellykkede bilene BMW har produsert inntil nå. Observerte en CLS 55AMG forleden. BMW GT er vel strengt tatt det styggeste de har laget, verre enn X6 t.o.m. Ser ut som en premium-Prius eller no. CLS'en derimot! Spottet en 55 som deg, bilder følger med: Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så en gul Gallardo i Bogstadveien i dag med ski stikkende ut av bakruta. I samme gate (bokstavelig talt) så jeg en Porsche Cayenne Turbo, kun slått av Toyota Prius hva angår ubrukelighet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så en ganske pen hvit porsche med svarte felger i dag, mulig en 911 turbo. RJ registret Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 GT ser ut som en forvokst Prius med en svulst bak, med litt kraftige BMW-linjer. Ikke en pen bil, med andre ord. Hva er forresten greia med at så mange hybridbiler skal se stygge ut? Ihvertfall de billige, se på Prius. Ikke noe pen, og så kommer Honda med Insight Hybrid som ser helt lik ut. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 At GT-en ser ganske spesiell i designet er det vel bred enighet om, men omg så rått det hadde vært å eie en slik som cruisebil Apropos disse hybridbilene, hvorfor måtte Honda lage en blåkopi av Prius når de skulle lage denne nye Insighten? Insight mk1 (fra 1999) er skikkelig grom riskoker Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Gleder meg til å se Opel Ampera. Den ser da ikke sååå ille ut? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva er forresten greia med at så mange hybridbiler skal se stygge ut? Ihvertfall de billige, se på Prius. Ikke noe pen, og så kommer Honda med Insight Hybrid som ser helt lik ut. Lav luftmotstand er svaret her. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Såklart. Man vil jo få en meget gunstig luftstrømnibg over bilen når man har en slik bakende. Tenkte ikke på det i det hele tatt, og det er litt flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå