T.A Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg er ikke uenig i fargevalget ditt, men om du velger svart over hvitt fordi sistnevnte blir raskere skittent så stemmer ikke det. Selv om det høres ulogisk ut så vil skitt synes raskere på en svart enn en hvit bil. Bare se for deg en bil som har stått ute i regnet. Bare enkle skjolder fra regnet vil synes godt på en svart bil, men ikke (hvert fall ikke like godt) på en hvit. Sant nok. Er bare det at en hvit bil burde forbli hvit Er veldig stygt med en skitten hvit bil, verre enn en svart en mener jeg da og jeg ville hatt svart fordi jeg mener det passer en Mercedes bedre. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Jeg kan skrive under på at å holde en svart bil ren her i Stavangerområdet er så og si umulig. Mye bedre hjemme på Østlandet. Men jeg kunne ikke tenkt meg en annen farge da. Helt svart er etter min mening det peneste så lenge den er velholdt og ripefri. (Riper synes også med en gang på svart bil, noe det ikke gjør like lett på lysere farger.) Endret 12. februar 2011 av CFM Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 IKke for å henge ut noen spesielle siden dette er et norskt fenomen, men jeg haaaaaaaaaaaaaaaater at alle skal ha svarte, grå eller sølv biler. Ser gjerne at bilparken i Norge inneholder mer orange, gult og syregrønt. Desverre er disse bilene litt vanskeligere å selge derfor skal alt være kjedelig og praktisk, bare spør 2 kompiser av meg som har slitt med sine vipergrønne sciroccoer.. Uhhg! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg ser for meg en 2011 MB CLS i oransje farge... Neida, men det er vel fordi mesteparten synes vel at bilene passer best i de "kjedelige ""fargene""... Ellers hadde det vel vært mange flere fargede biler? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Vipergrønn Scirocco er stilig! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg ser for meg en 2011 MB CLS i oransje farge... Neida, men det er vel fordi mesteparten synes vel at bilene passer best i de "kjedelige ""fargene""... Ellers hadde det vel vært mange flere fargede biler? Det er nok bare det som er trenden nå. Går du 10-15 år tilbake i tid var det langt flere røde og grønne biler f.eks. Det kommer ikke "nye" farger, men trendene endres. Så om noen år er kanskje blå den store hiten. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det som er positivt med Grå/sølv farger er at det fremhever linjene mye bedre en feks sort som skjuler mer. Men må si jeg angrer på at jeg valgte hvit farge på golfen. Begynner og bli lei av å vaske bilen minst 1 gang i uka Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Brun har vært en slags trendfarge de siste 2-3 årene. Liker brunt, men tør ikke tenke på andrehåndsverdien om noen år. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg så en svart Nissan GT-R i Storo-krysset i dag. Fin lyd til V6 å være. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Så en Audi A7 på veien. Fy søren, den var mye mer vakker enn jeg hadde forestilt meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg så enda en A7 i dag. En svart en midt i Stavanger. De er virkelig lekre. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg så enda en A7 i dag. En svart en midt i Stavanger. De er virkelig lekre. 2,8 TFSI? Sikkert Møller sin. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Nja, det sto ingenting på den... Men mye mulig. Var en eldre herremann som kjørte den i hvertfall. Men er det noen som har sett nye A8 på veiene ennå? Jeg har ikke sett noen... Endret 13. februar 2011 av CFM Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 ser to 2010 a8 nesten vær dag, to av sjefene mine som kjører rundt i de Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Hmm, jeg har ennå ikke sett noen... Det burde vel være noen her i området også, jeg får holde utkikk. Endret 13. februar 2011 av CFM Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg så enda en A7 i dag. En svart en midt i Stavanger. De er virkelig lekre. 2,8 TFSI? Sikkert Møller sin. 2,8 FSI. Er ikke turbomotor. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Spottet en Unimog som delte ut grus til gågata idag. For en lekker bil! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lekker? Tøff kanskje, men lekker er ikke et ord jeg ville brukt på den Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg så en svart Nissan GT-R i Storo-krysset i dag. Fin lyd til V6 å være. Denne regner jeg med, Broom hadde den med i en av episodene sine.. Det bildet du la ut er forøvrig VSpec utgaven av GT-R Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Var en tur i London/Egham i helgen, der lå denne butikken rett over gata http://www.sytner.co.uk/ferrari/maranello-egham/home.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå