Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Sier noe om hvem som kjøper Panamera. Egoistiske, selvgode drittsekker med verdens verste smak hva angår estetikk og biler. Kan vi gjøre det til vane å putte Panameraer i spoilere fra nå av? Holdt akkuratt på å lage middag, men følte meg plutselig uvel og mistet appetitten når jeg så det bildet.

 

Det stod faktisk en honda civic på samme plass i dag, men joda. De som har dyre biler pleier å ta seg til rette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så en Orange Audi TT RS parkert på Lillehammer i natt, møtte den også når jeg var på vei hjem fra jobb i dag tidlig.

 

Tøff bil, - Til å være Audi :)

 

Sikker på at det var en RS? S-versjonen kjøres ofte på E6 mellom Oslo og Romerike og såvidt jeg vet får du ikke RS lakkert i Solarorange.. Se om den har 4 runde enderør istedenfor 2 ovale neste gang :)

Lenke til kommentar

Lekker den nye CLS. Sett bildene av "stasjonsvogn" utgaven?

 

Ja, sett video også. Håpet egentlig på at de ikke skulle lage den, fordi jeg mener CLS burde være unik. Men, den har fått grønt lys for serieproduksjon, så slik er det :( Men men - den er utrolig nice :cool:

 

Står Forus Dekkservice på bygget så da er det Stavanger. Fy flate for en nydelig bil

 

Indeed ;) 100 ganger bedre enn A7, men det vel bare min mening. Aldri likt bakenden på A7 i det hele tatt; fronten er nydelig, men bakfra er den ødelagt. Dessverre :(

Lenke til kommentar

Kjørte forbi en svart Maserati Quattroporte på vei hjem fra jobb her om dagen, så den i nærheten av sykehuset skien :D

I Skien av alle ting. Det er ikke ofte man ser noe så snasent på veiene der nede, dessverre. Det hender man ser noen Porsche 911, og en sjelden gang noe enda mer eksotisk som Bentley eller Maserati Gran Turismo. Egentlig litt rart da Autostrada hevdet at de blant annet hadde forhåndssolgt 4 av de nye Ferrari 458 til personer i Telemark.

 

Selv her i Trondheim ser man veldig sjeldent noe eksotisk. Det mest eksotiske jeg har sett her til nå er en Ferrari 355 og en Maserati Quattroporte.

 

Vil man se noe eksotisk i Skien må man bare ta turen til Autostrada. ;)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Lekker den nye CLS. Sett bildene av "stasjonsvogn" utgaven?

 

Ja, sett video også. Håpet egentlig på at de ikke skulle lage den, fordi jeg mener CLS burde være unik. Men, den har fått grønt lys for serieproduksjon, så slik er det :( Men men - den er utrolig nice :cool:

 

Står Forus Dekkservice på bygget så da er det Stavanger. Fy flate for en nydelig bil

 

Indeed ;) 100 ganger bedre enn A7, men det vel bare min mening. Aldri likt bakenden på A7 i det hele tatt; fronten er nydelig, men bakfra er den ødelagt. Dessverre :(

 

Jeg digget A7 frem til jeg kjørte bak den idag... så ut som nebbet til Donald Duck bak :p Svippet også en tur forbi Mercedes på Forus hvor de hadde fått inn en ny hvit CLS, noe så nydelig :ph34r:

Lenke til kommentar

Obsidian black ville vært mitt valg. Fargen passer norsk klima veldig. Hvit blir fort skittent, og da ser det ikke akkurat ut premium ut med en Mercedes eller hva det måtte være ;)

Jeg er ikke uenig i fargevalget ditt, men om du velger svart over hvitt fordi sistnevnte blir raskere skittent så stemmer ikke det. Selv om det høres ulogisk ut så vil skitt synes raskere på en svart enn en hvit bil. Bare se for deg en bil som har stått ute i regnet. Bare enkle skjolder fra regnet vil synes godt på en svart bil, men ikke (hvert fall ikke like godt) på en hvit.

 

Til tross for dette har begge bilene mine vært svarte og med all sannsynlighet blir min neste bil også svart.

 

En CLS burde ikke være hvit.

 

Alle biler, så fremt de ikke er leiebiler, produsert etter 2008 burde ikke være hvite...

I de senere årene synes jeg faktisk ikke alle biler ser så gyselige ut med hvit lakk som de gjorde for ti år siden. Saab 9-3 og BMW X5 er to eksempler på biler som ikke ser så gærne ut i hvitt. Kanskje ikke kritthvitt, men med en litt spesiell hvitfarge. Personlig ville jeg aldri hatt det, men det er jo greit at noen velger disse fargene så ikke alle kjører rundt i biler med samme farge som din egen :-) Som sagt så synes jeg hvite biler så helt forferdelig ut i den kjipe fabrikkstandard-hvite som fantes den gang, men nå irriterer hvert fall ikke fargen meg lenger. Burgunderrød derimot kan jeg ikke fatte at noen vil utsette bybildet for og spesielt ikke seg selv og egen lommebok.

 

 

Uffameg:

 

 

43_-1562520130.jpg

 

*Grøss*

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...