bIsk0p Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Kjører en BMW 5-serie med AC Schnitzer styling rundt i Stavanger, ganske stilig. Ligner litt på M5 bakfra Endret 1. februar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Han som har kjøpt SLSen har en sønn som kjører rundt i en M5.. snakk om å ha penger Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Den kan ikke slå lyden på SLR Mclaren vi hadde her. Selv om det var en V8(?) Kompressor Der typen jobber har de hatt både SLR og SLS, typen og alle de andre ansatte fikk kjøre SLS'en på flyplassen her.. greit misunnelig da ja Vi hadde SLR her ifjor. SLS hadde vi "kickoff" på i sommer, da fikk vi kjøre den på motorveien her. Dog med en potensiel kunde i bilen. SLS er en rå bil, for all del. Men jeg har mere sansen for SLR. Endret 1. februar 2011 av Ziuuung Lenke til kommentar
nanoO Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vi hadde en kliss ny Z4 på jobben nå, knall RØD. Er egentlig ikke så fan av Z4, men den var ekstremt strøken altså! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er generelt ikke veldig fan av gamle biler (sikkert fordi jeg aldri kommer til å eie en av praktiske og økonomisk årsaker), men ble ganske fascinert av denne: Noen som kjenner igjen hva slags bil det er? Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ...Noen som kjenner igjen hva slags bil det er? Det er en 1951-modell Nash, en nydelig bil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lå akkuratt bak en Ac Schnitzer ACS7 06(eller nyere). Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lå bak en hvit Golf GTI med takboks ista kul bil Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Gikk forbi to Jaguar XK-R Convertible i samme gate i dag. Den ene sto parkert der den pleier, men den andre har jeg ikke sett før. Nyyydelige biler, og blant de beste motorlåtene som er å oppdrive. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ...Noen som kjenner igjen hva slags bil det er? Det er en 1951-modell Nash, en nydelig bil Æsj. Trodde det skulle bli en skikkelig nøtt... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Så en svart Audi TTS og en BMW 645i cabriolet i dag. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har sett en Mercedes e63 amg et par ganger den siste måneden, men glemmer selvfølgelig å ta bilde av kule biler jeg ser..! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kræsjet nesten i en Porsche Panamera i gårkveld...Han/hun backet unna. Lurt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så en Bentley Continental i går på Ranheim i Trondheim igjen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er helt klart vår i byen nå. Fem MX-5, to MG TF, en SLK, en Z3 og en S2000, bare på vei til og fra skolen i dag. De siste dagene har roadsterene hoppet frem fra alle garasjer og carporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er helt klart vår i byen nå. Fem MX-5, to MG TF, en SLK, en Z3 og en S2000, bare på vei til og fra skolen i dag. De siste dagene har roadsterene hoppet frem fra alle garasjer og carporter. Du bor ikke i stavanger iallefall :!: Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Nye Porsche Cayenne S. Finere enn den forrige hvertfall.. Forresten, er det noen som kan forklare ordentlig hva en "Bangle-butt" er? Forstår ikke hva som er greia med det, bare hørt at det er veldig.. ufint, for å si det mildt. Har lest wikipedia osv, ble ikke klokere. Endret 4. februar 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Kræsjet nesten i en Porsche Panamera i gårkveld...Han/hun backet unna. Lurt Litt off-topic, men dette minner meg på en episode jeg observerte. Det var riktignok en båt, men scenariet kunne like så godt vært den samme som med bil, gitt at man faktisk kolliderte. Noen guttunger hadde lånt pappa's skjærgårdsjeep og skulle kjøre inn til moloen i Kragerø. For å komme inn til moloen må man kjøre under en bro. De gutta tenkte ikke over at de hadde en høy lanterne som stakk opp av båten da de nærmet seg broen. Folk ropte "stopp!", men dette var de for kule til å la seg påvirke av. Det gikk som det gikk. Pappa's båt så ikke så stilig ut etter det ublide møte med broen. Mens guttene fortvilet rotet frem og tilbake i båten med mobilen ført opp til øret, stod en full mann i bar overkropp på sidelinjen og gapskratte mens han ropte "Dette blir dyrt, dette blir dyrt!". Jeg kunne ikke annet enn å le, dessverre. Endret 4. februar 2011 av SLIguy 2 Lenke til kommentar
AlpineWhite Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://www.youtube.com/user/MrQuagmireGIGGETY?feature=mhum Lagde en liten "montage" av fete biler Sett ca 50%, Monaco ftw! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så en Chevrolet Camaro, kanskje ikke så spesielt, men flotte biler i mine øyne. Gul var den også, helt lik den i Transformers Ser ellers mye flotte biler her i USA, tror jeg må begynne å ta bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå