xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Denne tråden minte meg på i høst. Stod ute for å ta en røyk utenfor internatet til skolen da det plutselig ruller minst 20 veteran biler på rekke og rad ned fra en fjellvei. Husker ikke halvparten av bilene engang, men det var ihvertfall endel mustanger og hele rekka avsluttet med en finfin Camaro. Koslig ensom røyk det der ble. 1 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har vært i Tyskland i helga, og kom over en haug med gromme biler. Vanlige 911-er florerte, og så også flere S/RS og M-modeller. Det kuleste må likevel være at jeg kom over en 911 GT2 RS og en 911 Sport Classic. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det kuleste må likevel være at jeg kom over en 911 GT2 RS og en 911 Sport Classic. "Kom over"? Aner meg at det ikke var heeelt tilfeldig? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Haha. Jo, det var det faktisk. Var på jobb, men det var snakk om en båtutstilling. Bilene sto parkert rundt på messeområdet, og var helt tydelig pivatbiler. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Da jeg gikk hjem fra jobb i dag kom det kjørende noe litt mer spesielt på disse trønderske breddegrader. Hadde man ikke hatt øyene med seg kunne det godt ha vært en Smart, eller noe slikt; Tesla Roadster.... Så at det var mer "stil" over det enn en Smart.... og kombinert med skilt som startet på EL, samt Tesla med sirlige bokstaver bak. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 For noen uker siden så jeg en Koenigsegg kjøre forbi på Skedsmokorset utenfor Oslo, syk bil med syk lyd Lenke til kommentar
Timster Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Spotta en deilig Audi R8 V10 på E18 mellom Lysaker og Høvik. Den skilte seg greitt ut i trafikken og det var kø så jeg fikke nyte den fra alle kanter. Deilig bil med deilig lyd:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er nok en V8. Stemmer det :-) Lenke til kommentar
tNy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har aldri sett en R8 i virkeligheten enda. Og det irriterer meg voldsomt!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har aldri sett en R8 i virkeligheten enda. Og det irriterer meg voldsomt!! Det å se er ikke det samme som å høre, spesielt V10'en Lenke til kommentar
tNy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Den kan ikke slå lyden på SLR Mclaren vi hadde her. Selv om det var en V8(?) Kompressor Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 SLS har mye grommere lyd enn både SLR og R8 V10. Men R8 er kulere å kjøre, så jeg ville nok valgt i denne rekkefølgen: R8 V10, SLS, SLR. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er nok en V8. Hvordan ser man forskjellen på de to? 1 Lenke til kommentar
tNy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 SLS har mye grommere lyd enn både SLR og R8 V10. Det kan nok stemme, men jeg syntes SLR ser tøffere/mer sinna ut enn SLS. SLS er mer stilfull. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvordan ser man forskjellen på de to? Forskjell i blant annet luftinntakene. Såvidt jeg husker har V8 fire riller, mens V10 bare har tre. Det kan nok stemme, men jeg syntes SLR ser tøffere/mer sinna ut enn SLS. SLS er mer stilfull. Tja. Men jeg syntes SLR begynner å se gammel ut. Det er likevel ingen tvil om at SLR er en råere bil. Problemet er bare at den er for rå for de aller fleste - spesielt på gata. Den er rett og slett vanskelig å kjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er nok en V8. Hvordan ser man forskjellen på de to? Slår opp skiltnummeret Tror ikke det er mulig å se forskjell uten og se hva som står på motoren under "panseret"(har ikke noe bedre navn på det akkurat nå). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Aha... Hva med på "blokka"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Aha... Hva med på "blokka"? på 3:00 sånn veldig ca: http://www.youtube.com/watch?v=jeE7nCIlXrE&feature=player_embedded# Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvordan ser man forskjellen på de to? Forskjell i blant annet luftinntakene. Såvidt jeg husker har V8 fire riller, mens V10 bare har tre. Det kan nok stemme, men jeg syntes SLR ser tøffere/mer sinna ut enn SLS. SLS er mer stilfull. Tja. Men jeg syntes SLR begynner å se gammel ut. Det er likevel ingen tvil om at SLR er en råere bil. Problemet er bare at den er for rå for de aller fleste - spesielt på gata. Den er rett og slett vanskelig å kjøre. Er også forskjell på eksosen. 4 store på V8 og 2 gigantiske på V10 Kanskje den raskeste måten å se det på bakfra, sammen med rillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå