Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Denne tråden minte meg på i høst. Stod ute for å ta en røyk utenfor internatet til skolen da det plutselig ruller minst 20 veteran biler på rekke og rad ned fra en fjellvei. Husker ikke halvparten av bilene engang, men det var ihvertfall endel mustanger og hele rekka avsluttet med en finfin Camaro. Koslig ensom røyk det der ble. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk hjem fra jobb i dag kom det kjørende noe litt mer spesielt på disse trønderske breddegrader.

Hadde man ikke hatt øyene med seg kunne det godt ha vært en Smart, eller noe slikt;

Tesla Roadster....

Så at det var mer "stil" over det enn en Smart.... og kombinert med skilt som startet på EL, samt Tesla med sirlige bokstaver bak. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har aldri sett en R8 i virkeligheten enda. Og det irriterer meg voldsomt!!

Det å se er ikke det samme som å høre, spesielt V10'en :dribble:

Lenke til kommentar

Hvordan ser man forskjellen på de to?

Forskjell i blant annet luftinntakene. Såvidt jeg husker har V8 fire riller, mens V10 bare har tre.

Det kan nok stemme, men jeg syntes SLR ser tøffere/mer sinna ut enn SLS. SLS er mer stilfull.

Tja. Men jeg syntes SLR begynner å se gammel ut. Det er likevel ingen tvil om at SLR er en råere bil. Problemet er bare at den er for rå for de aller fleste - spesielt på gata. Den er rett og slett vanskelig å kjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er nok en V8.

Slår opp skiltnummeret :tease:

Tror ikke det er mulig å se forskjell uten og se hva som står på motoren under "panseret"(har ikke noe bedre navn på det akkurat nå).

Lenke til kommentar

Forskjell i blant annet luftinntakene. Såvidt jeg husker har V8 fire riller, mens V10 bare har tre.

Det kan nok stemme, men jeg syntes SLR ser tøffere/mer sinna ut enn SLS. SLS er mer stilfull.

Tja. Men jeg syntes SLR begynner å se gammel ut. Det er likevel ingen tvil om at SLR er en råere bil. Problemet er bare at den er for rå for de aller fleste - spesielt på gata. Den er rett og slett vanskelig å kjøre.

Er også forskjell på eksosen. 4 store på V8 og 2 gigantiske på V10 ;) Kanskje den raskeste måten å se det på bakfra, sammen med rillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...