T.A Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hehe, samme her Var på rimi for noen dager siden, da jeg så den. Fin bil egentlig, til du kommer til den bakre delen. Den kunne sett så utrolig mye bedre ut! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Bakenden er jo det som gjør hele bilen. Hadde det ikke vært for den, så hadde det jo vært snakk om en A6. Jeg syntes den var kjip - helt til jeg så den i virkeligheten. Da stemte alle proposjonene, og bilen var rett og slett dødskul. Ser likevel at mange ikke liker den, men det er bare bra. Et godt design skal vekke følelser, og alle vil ikke like det samme, heldigvis. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Å lage to helt like biler, en med og uten "hatchback" er vel ikke helt... fornuftig. En A6 og en A7 burde vært mer ulike. Egentlig synes jeg hele Audis sedanlineup er ganske lik. A4, A5, A6, A7 og A8. Veldig likt eksteriør, og baklyktene er jo identiske. Veldig synd. Foretrekker Mercedes og BMW fremfor Audi. Men det er min smak. Vil legge til at jeg så en SLK 55 AMG Tittet litt på den nye SLK'en også, ser mye bedre ut! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Bilde tatt i Narvik City? Stemmer det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tittet litt på den nye SLK'en også, ser mye bedre ut! Agreed. Den ser mer maskulin ut enn tidligere, etter mitt syn. I det siste har jeg ikke sett noe særlig. Det eneste som såvidt er verdt å nevne er en Audi TTS som jeg så forleden. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 På vei til hytten lå jeg bak en panamera. Har jo sett den endel ganger før. Men my gad og breie de er Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg elsker Panameraer. Den flotteste Porschen etter mitt skjønn. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg elsker Panameraer. Den flotteste Porschen etter mitt skjønn. Blæ... Porsche må selge den bilen kun på egenskaper og merke. Kan ikke skjønne at noen syns den bilen er fin. Hadde faktisk mye heller tatt en Maserati Quattroporte GTS. Må jo tydeligvis være en sabla god bil med tanke på hvor mye den selger og hvor stygg den ser ut Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg elsker Panameraer. Den flotteste Porschen etter mitt skjønn. Ja de er fine, men ikke fineste porscha. Vis man har dem i "rett" farge, feks mørke farger spesielt. Så syns jeg de ser veldig pene ut. I hvit er de nono, får da ser de så monster svære ut. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Panamera er litt i samme klasse som Cayenne. De laget den for å tjene mer penger. Det er ingen tvil om at det er vellykket, men personlig syntes jeg ikke den er spesielt pen. Ville heller kjøpt nye CLS. Forøvrig så jeg en Renault Avantime i går ettermiddag. Riktignok her i Tyskland, men det er første gang jeg ser en live. Rakk dessverre ikke å ta bilde, da den kjørte forbi meg forholdsvis fort. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Panamera er noe det styggeste Porsche har kommet med. Den er gigantisk og ser ut som en tilbakestående 911 krysset med en Boxter. Jeg kan forstå hvorfor Porsche laget bilen, det er helt klart et marked for saloon-biler som dette. Men som han over meg ville jeg mye heller hatt en CLS eller kanskje en Jaguar. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Til å begynne med synes jeg Panamera var stygg. Siden har jeg bare synes den har blitt penere og penere. Og den nye CLS er jo helt konge. Himmelsk bil, rett og slett. Kommer ikke på en annen bil jeg heller ville hatt, faktisk Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ganske ikke de mest spennende bilene, men det er ikke ofte man ser slike biler parkert ved siden av hverandre ute i det fri: Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ganske ikke de mest spennende bilene, men det er ikke ofte man ser slike biler parkert ved siden av hverandre ute i det fri: MmMMm.. Erstattet Panameraen i midten med den Gallardoen jeg skimter bak stolpen til venstre der, så er det full pott Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den grå bilen man bare ser stjerten og bakre hjul på er en Maserati. Kunne godt bytta ut den med en av Astonene for litt variasjon Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den grå bilen man bare ser stjerten og bakre hjul på er en Maserati. Kunne godt bytta ut den med en av Astonene for litt variasjon Ja, men den bilen som står bak AM V8 Vantage og den store søylen, det er en Gallardo Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kjørte faktisk fra en Panamera i går På tur mot Hafjell så kom det en gammal fjott forbi meg med en, det sykt digre gliset på han og fruen mens de kikka på meg, kneppa ned ett gir, nøys og slang med rompa og hadebra! Hadde han turt å gitt på så hadde han tatt meg lett, men men, morro var det læll Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den grå bilen man bare ser stjerten og bakre hjul på er en Maserati. Kunne godt bytta ut den med en av Astonene for litt variasjon Ja, men den bilen som står bak AM V8 Vantage og den store søylen, det er en Gallardo Jojo, det var ikke meningen å insinuere at du tok feil jeg bare glemte å nevne det i det første innlegget Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den grå bilen man bare ser stjerten og bakre hjul på er en Maserati. Kunne godt bytta ut den med en av Astonene for litt variasjon Ja, men den bilen som står bak AM V8 Vantage og den store søylen, det er en Gallardo Jojo, det var ikke meningen å insinuere at du tok feil jeg bare glemte å nevne det i det første innlegget Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg elsker Panameraer. Den flotteste Porschen etter mitt skjønn. Blæ... Porsche må selge den bilen kun på egenskaper og merke. Kan ikke skjønne at noen syns den bilen er fin. Hadde faktisk mye heller tatt en Maserati Quattroporte GTS. Må jo tydeligvis være en sabla god bil med tanke på hvor mye den selger og hvor stygg den ser ut Hva med en Rapide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå