Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye 6-serie (GT eller ikke, tror det kommer flere versjoner) har ikke kommet på markedet nei.

Hva er egentlig definisjonen på GT?

Går det på størrelse eller antall HK?

Vet det står for Grand Tourer, og da forbinder jeg det med biler av typen MB eklasse eller BMW 5-serie, men har også sett ett par golf 2 med gt/gti på... Har oppfattet noe som at det er snakk om over 110hk, og da er det jo en god del som går innenfor det.

Lenke til kommentar

Så en VW Touareg med ABT styling og VS 4 bakpå, er dette bare styling eller han den mer å gå på?

Kun styling.

Litt flaut det der. Touareg skal hete VS 6, VS 8 eller VS 10 når det er original ABT.

Kan jo forsåvidt hende at den er ABT-tunet for det da, og eieren har bare failet litt på emblemet, og trodd at bilen hans hadde fire sylindre.

Det en taxi i Stavanger faktisk. Er rimelig sikker på at det er VS4 som stod bak.. Men det var ikke noe fin font og sår veldig jalla ut. Resten av bilen imponerte ikke stort heller, noe ABT styling ofte gjør..

Når jeg ser på ABT sine hjemmesider, ser jeg at det ikke er fult ABT kit iallefall..

Bilen du har observert er en VW Tiguan ABT :)

Lenke til kommentar

Bilen du har observert er en VW Tiguan ABT :)

I know, det var det jeg mente. Var bare litt rask i svingene! :D Sjekka ABT siden sider igjen, og det er full ABT styling på bilen. Må si jeg er skuffet over ABT, det må være den dårligste styling pakken de har laget.. Fronten er grei, men bak ser rimelig dårlig ut. De to doble pottene ser festa ut med dobbeltsidig teip.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...